Paul Napisano 25 Wrzesień 2014 Napisano 25 Wrzesień 2014 Kupiłem na stronie autodesk miesięczną subskrypcję. Dostałem teraz maila z przypomnieniem, że niedługo bedą pobrane pieniądze i link jeśli chcę anulować: If you would like to cancel this automatic billing, please visit https://store.autodesk.eu/DRHM/store?Action=DisplayContactFormPage&SiteID=adsk&Locale=en_IE&ThemeID=25705700 W linku jest opcja: To cancel the auto-renew of your Desktop Subscription, click here. Po kliknięciu trzeba wpisać order number i hasło. po podaniu wyskakuje komunikat: Incorrect order number and/or password. Tym hasłem normalnie loguję się na autodesk.pl
Azbesty Napisano 25 Wrzesień 2014 Napisano 25 Wrzesień 2014 numer zamówienia.... przecież pisze wołami.
Paul Napisano 25 Wrzesień 2014 Autor Napisano 25 Wrzesień 2014 (edytowane) Albo ja nie rozumiem Ciebie, albo Ty mnie. Mam wpisać numer zamówienia i hasło. Wpisuję i dostaję komunikat: Incorrect order number and/or password. Wszedłem jeszcze na swoje konto przez autodesk.pl Jest tam opcja manae account/edit renewal. po kliknięciu przełącza mnie do linku jak wyżej gdzie mam podać Order Number i hasło. Hasło podaje to samo co w logowaniu na konta autodesk, a order number kopiuję z maila, nie wiem co może być źle. Edit: Udało się, moja wina. Okazało się, że chodziło o inne hasło niż do logowania się na stronę autodesk. Teraz walczę jak usunąć kartę płatniczą. W My Payment Information jest opcja dodania nowej płatności, albo edytowania starej, nie widzę opcji usunięcia karty.[h=1][/h] Edytowane 25 Wrzesień 2014 przez Paul
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się