lestat85 Napisano 26 Wrzesień 2014 Napisano 26 Wrzesień 2014 (edytowane) Tyle lat na formu a żadnego konkretnego stuffu nie wrzucałem zatem czas coś zapodać i tutaj z prośbą o konstruktywny feedback. NAGEV NG7: AHS KRAB: Public phone: Tak więc jeszcze raz proszę o feedback i ewentualne sugestie zarówno do samych prac jak i sposobu ich przedstawienia. pozdro! Edytowane 26 Wrzesień 2014 przez lestat85
Hokmah Napisano 26 Wrzesień 2014 Napisano 26 Wrzesień 2014 Jeśli chodzi o samą prezentację to błagam bez tych HDR gdyż okropnie sie to prezentuje no i zlewa sie.
rice Napisano 26 Wrzesień 2014 Napisano 26 Wrzesień 2014 a co za różnica, mi sie nic nie zlewa. Bardzo fajne prace.
Chico Napisano 28 Wrzesień 2014 Napisano 28 Wrzesień 2014 Z tych hdr brane jest oswietlenie sceny/modelu. Modele ok, tekstury ok, ale wiecej musisz popracowac nad definicja materialow, bardziej je zroznicowac i lekko uwydatnic. Gun i czolg wygladaja jak z plastiku. Na stronie marmoseta masz ladnie opisane fizyczne materialy. Powodzenia! 1
Hokmah Napisano 28 Wrzesień 2014 Napisano 28 Wrzesień 2014 To, że z HDR jest brane swietlo to wiem ale można to wyłączyć bez utraty oświetlenia. A co do tekstur to dokładnie popracuj jeszcze nad nimi i będzie ok. 1
lestat85 Napisano 28 Wrzesień 2014 Autor Napisano 28 Wrzesień 2014 (edytowane) Dziękuję za odzew, zasadniczo rzecz jest w tym że chodzi mi o zrobienie wypasionego portfolio, przełożenie ilości na jakość jest w tym wypadku najważniejsze. Dlatego zastanawiam się jaki temat podjąć względem ewentualnego bycia zapamiętanym przez Artów podczas przeglądania setek portfolio w procesie rekrutacji. Nie chciał bym mieć tego samego co wszyscy. Tak bywa jak człowiek próbuje nadrobić stracony czas - web devu mi sie cholera jasna zachciało :D Aktualnie pracuję nad enviro SciFi (wnętrzne bazy naukowej na powierzchni marsa) - zacząlem wczoraj od zrobienia terenu i oświetlenia w UDK, przygtowania placeholderów i już jadę po woli z assetem. Na razie nie wiele, bo "mój jest ten kawałek podłogi". Około 4 pomieszczeń + korytarz, enviro ma być czyste, błyszczące (ściany głównie białe bądź ecru) - bez zabrudzeń i przetarć, generalnie funkiel nówka nie śmigana, dobrze oświetlone (w jednym pomieszczeniu - prawdopodobnie pierwszym - potężne okno z widokiem powierzchni planety). Oświetlenie z flarami, dużo migających diodek itd - przewidywany czas 2 miesiące razem z meshowaniem całości. Edytowane 28 Wrzesień 2014 przez lestat85
lestat85 Napisano 1 Październik 2014 Autor Napisano 1 Październik 2014 Ciąg dalszy, zaznaczam jednak że to kolejna iteracja a nie finalny produkt, jak widać praca będzie mocno "Kubrickowata":
lestat85 Napisano 2 Październik 2014 Autor Napisano 2 Październik 2014 Pierwsza iteracja enviro marsjańskiego. Tekstury terenowe, bouldery i inne kamienie już powstały ale nie było czasu jeszcze ich użyć. Generalnie przymierzam się do odtworzenia tego co udało się Bungie w Destiny jeśli chodzi o marsjańskie enviro (z pominięciem jakiejkolwiek flory).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się