Napisano 26 Wrzesień 201410 l Tyle lat na formu a żadnego konkretnego stuffu nie wrzucałem zatem czas coś zapodać i tutaj z prośbą o konstruktywny feedback. NAGEV NG7: AHS KRAB: Public phone: Tak więc jeszcze raz proszę o feedback i ewentualne sugestie zarówno do samych prac jak i sposobu ich przedstawienia. pozdro! Edytowane 26 Wrzesień 201410 l przez lestat85
Napisano 26 Wrzesień 201410 l Jeśli chodzi o samą prezentację to błagam bez tych HDR gdyż okropnie sie to prezentuje no i zlewa sie.
Napisano 28 Wrzesień 201410 l Z tych hdr brane jest oswietlenie sceny/modelu. Modele ok, tekstury ok, ale wiecej musisz popracowac nad definicja materialow, bardziej je zroznicowac i lekko uwydatnic. Gun i czolg wygladaja jak z plastiku. Na stronie marmoseta masz ladnie opisane fizyczne materialy. Powodzenia!
Napisano 28 Wrzesień 201410 l To, że z HDR jest brane swietlo to wiem ale można to wyłączyć bez utraty oświetlenia. A co do tekstur to dokładnie popracuj jeszcze nad nimi i będzie ok.
Napisano 28 Wrzesień 201410 l Autor Dziękuję za odzew, zasadniczo rzecz jest w tym że chodzi mi o zrobienie wypasionego portfolio, przełożenie ilości na jakość jest w tym wypadku najważniejsze. Dlatego zastanawiam się jaki temat podjąć względem ewentualnego bycia zapamiętanym przez Artów podczas przeglądania setek portfolio w procesie rekrutacji. Nie chciał bym mieć tego samego co wszyscy. Tak bywa jak człowiek próbuje nadrobić stracony czas - web devu mi sie cholera jasna zachciało :D Aktualnie pracuję nad enviro SciFi (wnętrzne bazy naukowej na powierzchni marsa) - zacząlem wczoraj od zrobienia terenu i oświetlenia w UDK, przygtowania placeholderów i już jadę po woli z assetem. Na razie nie wiele, bo "mój jest ten kawałek podłogi". Około 4 pomieszczeń + korytarz, enviro ma być czyste, błyszczące (ściany głównie białe bądź ecru) - bez zabrudzeń i przetarć, generalnie funkiel nówka nie śmigana, dobrze oświetlone (w jednym pomieszczeniu - prawdopodobnie pierwszym - potężne okno z widokiem powierzchni planety). Oświetlenie z flarami, dużo migających diodek itd - przewidywany czas 2 miesiące razem z meshowaniem całości. Edytowane 28 Wrzesień 201410 l przez lestat85
Napisano 1 Październik 201410 l Autor Ciąg dalszy, zaznaczam jednak że to kolejna iteracja a nie finalny produkt, jak widać praca będzie mocno "Kubrickowata":
Napisano 2 Październik 201410 l Autor Pierwsza iteracja enviro marsjańskiego. Tekstury terenowe, bouldery i inne kamienie już powstały ale nie było czasu jeszcze ich użyć. Generalnie przymierzam się do odtworzenia tego co udało się Bungie w Destiny jeśli chodzi o marsjańskie enviro (z pominięciem jakiejkolwiek flory).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto