Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Postanowilem nauczyc sie modelowania za pomoca NURBS (tutorial) i od samego poczatku mam problemy. Po konwersji obiektow do NURBS stworzona siatka CV ... delikatnie mowiac pozostawia wiele do zyczenia. Proba Rebuild czy Convert Surface rozbija calkowicie siatke (a powinno dzialac (o ile dobrze rozumiem) na zasadzie Connect.

 

1. Dwie powierzchnie polaczone przez Create Ruled Surface, nastepnie Make Independent i proba Join.

2. Zwykly plain i proba Rebuild.

3. Walec -> Nurbs (rozbita siatka) -> proba Rebuild. (nawet po pozbyciu sie NGonow zachowuje sie podobnie)

 

rys:

http://pbrd.co/1roLRd7

 

ver: Max 2015 sp2

 

Edit:

Poprzednio korzystalem z wersji 2013 i o ile pamietam nie bylo takich cyrkow

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
taka rada: w maxie naucz sie polymodelingu, nurbsy w tym sofcie sa slabe i malo kto tego uzywa

 

Rozne rodzaje polymodelingu znam, chciałem do swojego "warsztatu umiejetnosci" dorzucic "organiczne" modelowanie w 3dsie (nie mowie tu o rzeźbieniu) w postaci Nurbs + Splines. Hmmm, czyli to nie wina moich ustawien 3dsa czy kompa a samych NURBS w 3ds.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności