Drathir Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Witam Postanowilem nauczyc sie modelowania za pomoca NURBS (tutorial) i od samego poczatku mam problemy. Po konwersji obiektow do NURBS stworzona siatka CV ... delikatnie mowiac pozostawia wiele do zyczenia. Proba Rebuild czy Convert Surface rozbija calkowicie siatke (a powinno dzialac (o ile dobrze rozumiem) na zasadzie Connect. 1. Dwie powierzchnie polaczone przez Create Ruled Surface, nastepnie Make Independent i proba Join. 2. Zwykly plain i proba Rebuild. 3. Walec -> Nurbs (rozbita siatka) -> proba Rebuild. (nawet po pozbyciu sie NGonow zachowuje sie podobnie) rys: http://pbrd.co/1roLRd7 ver: Max 2015 sp2 Edit: Poprzednio korzystalem z wersji 2013 i o ile pamietam nie bylo takich cyrkow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 taka rada: w maxie naucz sie polymodelingu, nurbsy w tym sofcie sa slabe i malo kto tego uzywa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drathir Posted September 29, 2014 Author Share Posted September 29, 2014 taka rada: w maxie naucz sie polymodelingu, nurbsy w tym sofcie sa slabe i malo kto tego uzywa Rozne rodzaje polymodelingu znam, chciałem do swojego "warsztatu umiejetnosci" dorzucic "organiczne" modelowanie w 3dsie (nie mowie tu o rzeźbieniu) w postaci Nurbs + Splines. Hmmm, czyli to nie wina moich ustawien 3dsa czy kompa a samych NURBS w 3ds. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now