goat91 Napisano 5 Październik 2014 Napisano 5 Październik 2014 https://plus.google.com/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521 https://plus.google.com/u/0/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521/6066779898798078834?pid=6066779898798078834&oid=117070294523276041057 https://plus.google.com/u/0/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521/6066779572991908658?pid=6066779572991908658&oid=117070294523276041057 Robie takiego oto stwora. Jak przypisalem mu shader Skin to fioletowa tekstua diffuse ktora mu namalowalem nie jest widoczna na futerku. Jak sie ustawia odpowiednia mape jako diff w Skin shader? Sorry jak to jest super banalne ale jestem nowy w MODO. Pozdrawiam, Michal
uzumakishadow Napisano 8 Październik 2014 Napisano 8 Październik 2014 W skrócie. W obrębie grypy tego materiału zrób grupę. Na grupie ustaw scope - fur. Do niej wrzuć ten fur który masz, teksturę do zakolorowania fura oraz na sam spód tej grupy materiał. Haira bym odpuscil tutaj raczej. Jest dosyc wolny i dlugo sie liczy. Pozdrawiam, Mat
goat91 Napisano 11 Październik 2014 Autor Napisano 11 Październik 2014 Dzieki Mat !! Dopiero zaczynam ogarniac MODO po 6 latach urzywania maxa i niektore rozwiazania w nim zaprawde pozytywnie mnie zaskakuja. Dzieki raz jeszcze!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się