Skocz do zawartości

SSS material - diffuse texture


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

https://plus.google.com/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521

 

6066779898798078834?pid=6066779898798078834&oid=117070294523276041057

https://plus.google.com/u/0/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521/6066779898798078834?pid=6066779898798078834&oid=117070294523276041057

 

6066779572991908658?pid=6066779572991908658&oid=117070294523276041057

https://plus.google.com/u/0/photos/117070294523276041057/albums/5709129581664073521/6066779572991908658?pid=6066779572991908658&oid=117070294523276041057

 

Robie takiego oto stwora. Jak przypisalem mu shader Skin to fioletowa tekstua diffuse ktora mu namalowalem nie jest widoczna na futerku. Jak sie ustawia odpowiednia mape jako diff w Skin shader? Sorry jak to jest super banalne ale jestem nowy w MODO.

 

Pozdrawiam,

Michal

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W skrócie.

W obrębie grypy tego materiału zrób grupę. Na grupie ustaw scope - fur.

Do niej wrzuć ten fur który masz, teksturę do zakolorowania fura oraz na sam spód tej grupy materiał.

Haira bym odpuscil tutaj raczej. Jest dosyc wolny i dlugo sie liczy.

fur.JPG

 

Pozdrawiam,

Mat

Napisano

Dzieki Mat !! Dopiero zaczynam ogarniac MODO po 6 latach urzywania maxa i niektore rozwiazania w nim zaprawde pozytywnie mnie zaskakuja. Dzieki raz jeszcze!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności