Zernat Napisano 14 Październik 2014 Napisano 14 Październik 2014 Witam. Mam chyba problem z smooth groupami. Mam płaski element, składający się z paru trójkątów. Mimo, że jest on w 100% płaski i wszystkie trisy znajdują się na jednej smooth groupie to i w viewporcie i na renderze widać tam olbrzymi cień który oczywiście nie powinien się tam znajdować. Czy może ktoś z was mógłby mi coś doradzić jak mogę to naprawić ? Pozdrawiam.
Gość Brylek Napisano 15 Październik 2014 Napisano 15 Październik 2014 Cześć, nadaj modyfikator "MeshSmooth" z "Interations = 0" i zamień całość na poly lub prawym na "MeshSmooth" i "Collapse To", pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się