Juliusz Napisano 20 Październik 2014 Napisano 20 Październik 2014 Witam, Próbuję zaimportować animację w postaci pliku .BVH na bipeda. Z dotychczasowych poszukiwań w necie, wiem, że nazwy joint'ów muszą się zgadzać (lub muszę mieć .mnm plik z mapowaniem nazw). Próbowałem obydwu metod, ale ciągle coś jest nie tak. Poniżej załączam część HIERARCHY pliku .BVH. Czy ktoś mógłby zerknąć i zobaczyć, co nie gra? HIERARCHY ROOT Hips { OFFSET 0.000000 0.000000 0.000000 CHANNELS 6 Xposition Yposition Zposition Xrotation Yrotation Zrotation JOINT LeftHip { OFFSET 0.294860 0.223039 -0.634390 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation JOINT LeftKnee { OFFSET -0.107007 0.047443 -1.177273 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation JOINT LeftAnkle { OFFSET -0.079412 -0.011368 -1.430169 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation End Site { OFFSET 0.776530 -0.013647 -0.107548 } } } } JOINT RightHip { OFFSET 0.291799 -0.312492 -0.590255 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation JOINT RightKnee { OFFSET -0.030493 -0.022716 -1.186644 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation JOINT RightAnkle { OFFSET -0.178404 -0.005544 -1.477357 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation End Site { OFFSET 0.802069 -0.022689 -0.078182 } } } } JOINT Chest { OFFSET 0.090587 0.041403 0.487539 CHANNELS 6 Xposition Yposition Zposition Xrotation Yrotation Zrotation JOINT Neck { OFFSET -0.004870 0.056372 1.339794 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation End Site { OFFSET 0.057029 -0.042051 0.838449 } } JOINT LeftShoulder { OFFSET 0.106629 0.588871 0.955876 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation JOINT LeftElbow { OFFSET 0.026797 1.018313 -0.157489 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation JOINT LeftWrist { OFFSET 0.350682 0.771435 0.057475 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation End Site { OFFSET -0.059807 0.507325 -0.143171 } } } } JOINT RightShoulder { OFFSET 0.185686 -0.624722 0.983606 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation JOINT RightElbow { OFFSET -0.249762 -0.905722 -0.184659 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation JOINT rwrist { OFFSET 0.336823 -0.894425 -0.073013 CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation End Site { OFFSET 0.943419 -2.809093 -0.250319 } } } } } } Nie wiem, czy nazwy są złe, czy brakuje może jakichś kości, które są wymagane czy jeszcze coś nie tak? Czytałem, że w BVH kolejność osi rotacji powinna być Z Y X. Taką w każdym razie kolejność miał inny plik BVH, który udało mi się zaimportować. Zamiana Xrotation z Zrotation nic jednak nie dała. Blender importuje powyższy plik bez problemu. Czyżby biped w CS wymagał jeszcze jakichś innych kości, który powyższa postać nie ma? Jest to dość prosty szkielet ze starej gry, tak a propos. Z góry dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się