Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Próbuję zaimportować animację w postaci pliku .BVH na bipeda. Z dotychczasowych poszukiwań w necie, wiem, że nazwy joint'ów muszą się zgadzać (lub muszę mieć .mnm plik z mapowaniem nazw). Próbowałem obydwu metod, ale ciągle coś jest nie tak.

Poniżej załączam część HIERARCHY pliku .BVH. Czy ktoś mógłby zerknąć i zobaczyć, co nie gra?

 

HIERARCHY
ROOT Hips
{
   OFFSET 0.000000 0.000000 0.000000
   CHANNELS 6 Xposition Yposition Zposition Xrotation Yrotation Zrotation
   JOINT LeftHip
   {
       OFFSET 0.294860 0.223039 -0.634390
       CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
       JOINT LeftKnee
       {
           OFFSET -0.107007 0.047443 -1.177273
           CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
           JOINT LeftAnkle
           {
               OFFSET -0.079412 -0.011368 -1.430169
               CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
               End Site
               {
                   OFFSET 0.776530 -0.013647 -0.107548
               }
           }
       }
   }
   JOINT RightHip
   {
       OFFSET 0.291799 -0.312492 -0.590255
       CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
       JOINT RightKnee
       {
           OFFSET -0.030493 -0.022716 -1.186644
           CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
           JOINT RightAnkle
           {
               OFFSET -0.178404 -0.005544 -1.477357
               CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
               End Site
               {
                   OFFSET 0.802069 -0.022689 -0.078182
               }
           }
       }
   }
   JOINT Chest
   {
       OFFSET 0.090587 0.041403 0.487539
       CHANNELS 6 Xposition Yposition Zposition Xrotation Yrotation Zrotation
       JOINT Neck
       {
           OFFSET -0.004870 0.056372 1.339794
           CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
           End Site
           {
               OFFSET 0.057029 -0.042051 0.838449
           }
       }
       JOINT LeftShoulder
       {
           OFFSET 0.106629 0.588871 0.955876
           CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
           JOINT LeftElbow
           {
               OFFSET 0.026797 1.018313 -0.157489
               CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
               JOINT LeftWrist
               {
                   OFFSET 0.350682 0.771435 0.057475
                   CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
                   End Site
                   {
                       OFFSET -0.059807 0.507325 -0.143171
                   }
               }
           }
       }
       JOINT RightShoulder
       {
           OFFSET 0.185686 -0.624722 0.983606
           CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
           JOINT RightElbow
           {
               OFFSET -0.249762 -0.905722 -0.184659
               CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
               JOINT rwrist
               {
                   OFFSET 0.336823 -0.894425 -0.073013
                   CHANNELS 3 Xrotation Yrotation Zrotation
                   End Site
                   {
                       OFFSET 0.943419 -2.809093 -0.250319
                   }
               }
           }
       }
   }
}

 

Nie wiem, czy nazwy są złe, czy brakuje może jakichś kości, które są wymagane czy jeszcze coś nie tak? Czytałem, że w BVH kolejność osi rotacji powinna być Z Y X. Taką w każdym razie kolejność miał inny plik BVH, który udało mi się zaimportować. Zamiana Xrotation z Zrotation nic jednak nie dała.

Blender importuje powyższy plik bez problemu.

Czyżby biped w CS wymagał jeszcze jakichś innych kości, który powyższa postać nie ma? Jest to dość prosty szkielet ze starej gry, tak a propos.

Z góry dzięki za pomoc.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności