Napisano 29 Październik 201410 l Witam! Mam problem z modelem pieluszki, nad ktorym ostatnio pracuje. Mianowicie: nie wiem jak dobrze i szybko wymodelować pomarszczenia gumki, jaka znajduje sie z boku pieluszki - tak by wygladaly realistycznie i przypominaly jak najbardziej oryginal. Czy starac sie to wymodelować ręcznie, zmarszcza po zmarszczce…? Czy uzyc mapy displacement ewentualnie normal maps i jak taka mape najlepiej przygotować? Zalączam zdjęcie. I będe wdzieczna za wszelkie podpowiedzi!
Napisano 29 Październik 201410 l Najprościej i najszybciej to chyba użyć Marvelous Designer'a. Zrobić linie i dać lekki elastic. Zapoznaj się może z wersją demo MD. Bardzo intuicyjna aplikacja. Pozdr.
Napisano 29 Październik 201410 l Dziękuję. Możesz troche rozwinąc temat? Nie znam jeszcze tego programu - cokolwiek mozesz dodac, bedzie pomocne!
Napisano 29 Październik 201410 l Tak naprawde nie ma co tu dużo mówić. :D Ściągnij demo, poszukaj na vimeo tutoriali o MD, szybko przyswoisz podstawy, i więcej tak naprawde nie trzeba aby robić fajne rzeczy.