Skocz do zawartości

Export max>blender


Reynevan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

modyfikator mesh cashe? albo przez FBX'a próbowałeś?

 

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?133100-3dsMax-gt-Blender-with-Bones-Animation

At Studio 125 we use Point Oven to transfer character animations from Maya to Blender, we also move animations from Maya to Lightwave with Point Oven. In Blender you import the obj and then import the .mdd file to animate the mesh. This does not transfer a rigged character - No Bones. I know of nothing that will do that reliably. Point oven is available for 3D Studio Max but I have not used the Max version.

 

http://www.ef9.com/ef9/PO1.5/PointOven_Downloads.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności