Reynevan Napisano 6 Listopad 2014 Napisano 6 Listopad 2014 Witam, Czy można jakos zaimportowac scene z maxową animacja do blendera? Bardzo prosta animacja. Niby próbuje jakimis skryptami ale z roznym skutkiem to wychodzi... Moze ktos zna dobry sposob. Pozdrawiam
Azbesty Napisano 7 Listopad 2014 Napisano 7 Listopad 2014 modyfikator mesh cashe? albo przez FBX'a próbowałeś? http://blenderartists.org/forum/showthread.php?133100-3dsMax-gt-Blender-with-Bones-Animation At Studio 125 we use Point Oven to transfer character animations from Maya to Blender, we also move animations from Maya to Lightwave with Point Oven. In Blender you import the obj and then import the .mdd file to animate the mesh. This does not transfer a rigged character - No Bones. I know of nothing that will do that reliably. Point oven is available for 3D Studio Max but I have not used the Max version. http://www.ef9.com/ef9/PO1.5/PointOven_Downloads.html
Reynevan Napisano 7 Listopad 2014 Autor Napisano 7 Listopad 2014 Nie jest oparta na kosciach, sprobuje z tym mesh cashe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się