Skocz do zawartości

3ds Max eksport do Unity a skala siatki


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam wielki problem z eksportem modeli do Unity. Długo nad tym siedziałem i opanowałem pewien workflow, że skaluję do rzeczywistych rozmiarów obiekt, daję reset xform itp. itd. Wypluwam go jako FBX'a z ustawieniami nie na automatic tylko na meters i Y up.

 

Dzięki temu w Unity importuje się poprawnie, miniaturka jest ładnie widoczna i po przeniesieniu na scenę obiekt jest ładny i w pasującej skali do całej reszty.

 

Ale ... skala obiektu po imporcie w ustawieniach mesha jest w stylu: 0.0254 albo 0.01. Potrzebuję je mieć na 1:1:1. Ale oczywiście po zmianie tego mesh w scenie robi się ogromny.

 

Masę godzin spędziłem przy tym testując przeróżne ustawienia eksportu i importu i wychodzi na to, że podobno tylko Blender potrafi to wyeksportować w 1:1:1 bo u Maxa jakby ... nie wiem ... reset xform działał na pivoty ale nie na skalę ?

 

Czy może ktoś mógłby mnie poratować ? Ktoś może zna sposób/plugin/skrypt/metodę/zaklęcie na to ?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności