Napisano 12 Listopad 201410 l Witam. Mam wielki problem z eksportem modeli do Unity. Długo nad tym siedziałem i opanowałem pewien workflow, że skaluję do rzeczywistych rozmiarów obiekt, daję reset xform itp. itd. Wypluwam go jako FBX'a z ustawieniami nie na automatic tylko na meters i Y up. Dzięki temu w Unity importuje się poprawnie, miniaturka jest ładnie widoczna i po przeniesieniu na scenę obiekt jest ładny i w pasującej skali do całej reszty. Ale ... skala obiektu po imporcie w ustawieniach mesha jest w stylu: 0.0254 albo 0.01. Potrzebuję je mieć na 1:1:1. Ale oczywiście po zmianie tego mesh w scenie robi się ogromny. Masę godzin spędziłem przy tym testując przeróżne ustawienia eksportu i importu i wychodzi na to, że podobno tylko Blender potrafi to wyeksportować w 1:1:1 bo u Maxa jakby ... nie wiem ... reset xform działał na pivoty ale nie na skalę ? Czy może ktoś mógłby mnie poratować ? Ktoś może zna sposób/plugin/skrypt/metodę/zaklęcie na to ? Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto