Napisano 12 Listopad 201410 l Od dłuższego czasu mam problem z takim zjawiskiem jak na przykładzie, do każdej świecącej płaszczyzny której przypisuję efekt glare (błysku-świecenia) dodaje mi poszarpaną obwódkę pikseli - czy wie ktoś jak się tego pozbyć ?
Napisano 14 Listopad 201410 l clump output, subpixel mapping, moze zmiana filtra AA. Jeszcze taki TIP: zrezygnowac z Glare i "poswiaty" robic w postprodukcji, wieksza kontrola i brak takich problemow jak tutaj.
Napisano 14 Listopad 201410 l Autor Dziex za odpowiedź - po testach na różnych ustawieniach na razie zauważyłem, że rodzaj filtra AA, check box'y subpixel mapping i clump output nie mają wpływu na TO - zapomniałem dopisać, że te piksele dodają się na końcu renderu wtedy kiedy glare - do puki jest 99% obiekt jest ładnie wygładzony (jak na 1szym obrazku)
Napisano 17 Listopad 201410 l Autor I jest winowajca: W environment and effects w zakładce exposure control miałem ustawione wystarczy zmienić na np. automatic lub linear i pixele się nie pojawią :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto