Pleszer Napisano 12 Listopad 2014 Share Napisano 12 Listopad 2014 Od dłuższego czasu mam problem z takim zjawiskiem jak na przykładzie, do każdej świecącej płaszczyzny której przypisuję efekt glare (błysku-świecenia) dodaje mi poszarpaną obwódkę pikseli - czy wie ktoś jak się tego pozbyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 14 Listopad 2014 Share Napisano 14 Listopad 2014 clump output, subpixel mapping, moze zmiana filtra AA. Jeszcze taki TIP: zrezygnowac z Glare i "poswiaty" robic w postprodukcji, wieksza kontrola i brak takich problemow jak tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pleszer Napisano 14 Listopad 2014 Autor Share Napisano 14 Listopad 2014 Dziex za odpowiedź - po testach na różnych ustawieniach na razie zauważyłem, że rodzaj filtra AA, check box'y subpixel mapping i clump output nie mają wpływu na TO - zapomniałem dopisać, że te piksele dodają się na końcu renderu wtedy kiedy glare - do puki jest 99% obiekt jest ładnie wygładzony (jak na 1szym obrazku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pleszer Napisano 17 Listopad 2014 Autor Share Napisano 17 Listopad 2014 I jest winowajca: W environment and effects w zakładce exposure control miałem ustawione wystarczy zmienić na np. automatic lub linear i pixele się nie pojawią :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się