Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Rozszarpane_piksele.jpg

 

Od dłuższego czasu mam problem z takim zjawiskiem jak na przykładzie, do każdej świecącej płaszczyzny której przypisuję efekt glare (błysku-świecenia) dodaje mi poszarpaną obwódkę pikseli - czy wie ktoś jak się tego pozbyć ?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

clump output, subpixel mapping, moze zmiana filtra AA. Jeszcze taki TIP: zrezygnowac z Glare i "poswiaty" robic w postprodukcji, wieksza kontrola i brak takich problemow jak tutaj.

Napisano
  • Autor

Dziex za odpowiedź - po testach na różnych ustawieniach na razie zauważyłem, że rodzaj filtra AA, check box'y subpixel mapping i clump output nie mają wpływu na TO - zapomniałem dopisać, że te piksele dodają się na końcu renderu wtedy kiedy glare - do puki jest 99% obiekt jest ładnie wygładzony (jak na 1szym obrazku)

Napisano
  • Autor

I jest winowajca: W environment and effects w zakładce exposure control miałem ustawione wystarczy zmienić na np. automatic lub linear i pixele się nie pojawią :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności