Nanoman Napisano 21 Listopad 2014 Napisano 21 Listopad 2014 Witam. Znacie jakiś dobry sposób na export krzywych Beziera z blendera? Wyjściowy format który mnie interesuje to ai lub svg. Najważniejsze jednak jest to, aby zgadzała się ilość węzłów. Jest takie coś: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?282824-SVG-output-script ale wygenerowana krzywa ma strasznie dużo węzłów a po optymalizacji np w Corelu ich ilości się już nie zgadzają :( Z góry dzięki za info
zbyszko Napisano 22 Listopad 2014 Napisano 22 Listopad 2014 A zaznaczyłeś Bezier overlay http://oi58.tinypic.com/155if0h.jpg
Nanoman Napisano 22 Listopad 2014 Autor Napisano 22 Listopad 2014 (edytowane) zbyszko nie mam tej opcji u siebie w wersji skryptu 0.1.9, a Ty którą masz zainstalowaną? Edit Miałem starą wersję :( dzięki za cynk. W sumie teraz generują się 2 krzywe nałożone na siebie z których jedna jest w porządku a druga tak poprzednio z zagęszczonymi węzłami ale z tym już można żyć:) Edytowane 23 Listopad 2014 przez Nanoman
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się