Skocz do zawartości

Export krzywych Beziera z blendera


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Znacie jakiś dobry sposób na export krzywych Beziera z blendera? Wyjściowy format który mnie interesuje to ai lub svg. Najważniejsze jednak jest to, aby zgadzała się ilość węzłów. Jest takie coś:

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?282824-SVG-output-script

ale wygenerowana krzywa ma strasznie dużo węzłów a po optymalizacji np w Corelu ich ilości się już nie zgadzają :(

Z góry dzięki za info

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

zbyszko nie mam tej opcji u siebie w wersji skryptu 0.1.9, a Ty którą masz zainstalowaną?

 

Edit

Miałem starą wersję :( dzięki za cynk.

W sumie teraz generują się 2 krzywe nałożone na siebie z których jedna jest w porządku a druga tak poprzednio z zagęszczonymi węzłami ale z tym już można żyć:)

Edytowane przez Nanoman

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności