Nanoman Posted November 21, 2014 Share Posted November 21, 2014 Witam. Znacie jakiś dobry sposób na export krzywych Beziera z blendera? Wyjściowy format który mnie interesuje to ai lub svg. Najważniejsze jednak jest to, aby zgadzała się ilość węzłów. Jest takie coś: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?282824-SVG-output-script ale wygenerowana krzywa ma strasznie dużo węzłów a po optymalizacji np w Corelu ich ilości się już nie zgadzają :( Z góry dzięki za info Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszko Posted November 22, 2014 Share Posted November 22, 2014 A zaznaczyłeś Bezier overlay http://oi58.tinypic.com/155if0h.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanoman Posted November 22, 2014 Author Share Posted November 22, 2014 (edited) zbyszko nie mam tej opcji u siebie w wersji skryptu 0.1.9, a Ty którą masz zainstalowaną? Edit Miałem starą wersję :( dzięki za cynk. W sumie teraz generują się 2 krzywe nałożone na siebie z których jedna jest w porządku a druga tak poprzednio z zagęszczonymi węzłami ale z tym już można żyć:) Edited November 23, 2014 by Nanoman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now