Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Znacie jakiś dobry sposób na export krzywych Beziera z blendera? Wyjściowy format który mnie interesuje to ai lub svg. Najważniejsze jednak jest to, aby zgadzała się ilość węzłów. Jest takie coś:

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?282824-SVG-output-script

ale wygenerowana krzywa ma strasznie dużo węzłów a po optymalizacji np w Corelu ich ilości się już nie zgadzają :(

Z góry dzięki za info

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

zbyszko nie mam tej opcji u siebie w wersji skryptu 0.1.9, a Ty którą masz zainstalowaną?

 

Edit

Miałem starą wersję :( dzięki za cynk.

W sumie teraz generują się 2 krzywe nałożone na siebie z których jedna jest w porządku a druga tak poprzednio z zagęszczonymi węzłami ale z tym już można żyć:)

Edytowane przez Nanoman

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności