michal84 Napisano 23 Listopad 2014 Napisano 23 Listopad 2014 Witam Render do tekstury nie wypala odbić gdyż z każdej pozycji będą inne. Czy da się coś zrobić by jednak je wypalił takie jak w widoku z kamery? Bez tego bezcelowe jest wypalanie obiektów z materiałami vray. Zazwyczaj stosuje się odbicie światła wraz z lekkim odbiciem otoczenia. Po połączeniu tego z bumpem i innymi efektami nie jest możliwe uzyskanie tego samego efektu na wypalonej texturze ze sztucznymi odbiciami. Wypalenie textur jest mi niezbędne do szybszego renderowania i użycia w innym programie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się