Napisano 24 Listopad 201410 l Czy w blenderze da sie zapisac UV obiektu do pliku by pozniej je wczytac na konkretny obiekt? Narazie znalazlem tylko info o tym, ze mozna transferowac uv z jednego obiektu do drugiego w obrebie jednej sceny, ale albo robie cos zle, albo jakis bug, bo u mnie to nie dziala. Zaznaczam jeden obiekt jak i drugi (w dwoch mozliwych kominacjach) i z pomoca CTR+L proboje transfer UV maps.
Napisano 24 Listopad 201410 l Ten transfer to właśnie dodają http://mont29.wordpress.com/2014/11/10/data-transfer-first-test-build/ a to co teraz jest to musisz mieć takie same modele o tej samej samej ilosci vertexów i chyba topologii.
Napisano 25 Listopad 201410 l Autor uzywam wersji 2.70a i za cholere ten transfer nie dziala mi tak jak w tutorialach. Dla prostej proby skopiowalem jeden model, usunalem mu uv i po transferze *owno dostal :/
Napisano 25 Listopad 201410 l Autor to może wypadało by zrobić upgrade do 2.72 a w sumie zaraz 73 czyli mowisz, ze ta wersja rozwiazuje problem, czy poprostu piszesz tak bez wiekszego powodu? zawsze jak robie jakis projekt to trzymam sie jednej wersji, z tego co wiem to wielu ludzi tak robi. Nowe ficzery nie sa mi az tak potrzebne, a lubie miec ten komfort gdy opcje ktore uzywalem do tej pory dzialaja tak jak wczesniej. Nie zrozum mnie zle, predzej czy pozniej i tak bede pracowal na nowszej wersji, ale gdy jestem w trakcie jednego projektu, to opieram sie caly czas o jedna wersja az do zakonczenia.
Napisano 25 Listopad 201410 l nie nie, trzymanie się jednej wersji w trakcie projektu to bardzo dobra zasada sam się jej trzymam.. hymn... skopiuj plik i odpal w nowej wersji.. i zobacz czy działa aczkolwiek, tego nie wiem, po prostu strzelam że może to dodali/naprawili przez te 2 wersje. osobiście nigdy nie miałem takiej potrzeby
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto