Napisano 25 Listopad 201410 l Mam problem z pewnym brushem. Absurdalnie raz już ten problem sam rozwiązałem, ale zapomniałem jak, i teraz za cholerę nie mogę tego odtworzyć. Mianowicie mam płaska powierzchnię, na której są porozsiewane górki i dołki. Chcę to idealnie spłaszczyć, wyrównać. Wg poniższego tutoriala powinien wszystko załatwić pędzel flatten: Tyle, że nie działa on tak, jak pokazano, bo i on sam deformuje powierzchnię płaską, działa jak swojego rodzaju smooth. Proszę o pomoc, jak idealnie wyrównać płaska powierzchnię?
Napisano 26 Listopad 201410 l Autor Ok, jako, że widzę cała masę wejść i zero odpowiedzi, to może dla ułatwienia zilustruję, o co mi chodzi. Jakoś nie chce mi się wierzyć, by nikt tutaj nie znał odpowiedzi.
Napisano 26 Listopad 201410 l hmmm dziwnie mu ten flaten dziala :) sprobuj przed edycja modelu w tym miejscu zrobic nowy lejer, pozniej idz do morph->store morph. Jak cos dodasz co zniszczy Ci powierzchnie z ktorej jestes zadowolony zawsze bedziesz mogl wrocic, albo obrobic to moph brushem. Zeby uzyskac plaska powierzchnie w takim miejscu nie uzywal bym flat brusha, ciachnalbym to klipbrushem i juz
Napisano 26 Listopad 201410 l Autor Dzięki, zaraz spróbuję zrobić to tak, jak radzisz. A tak na marginesie, czy jest jakieś miejsce, gdzie omówione są dokładnie poszczególne brushe? Jak dotąd większość linków i poszukiwań kierowała mnie na stronę Pixologic, gdzie są, owszem, tutki, ale nie ma nic uporządkowanego w sposób przejrzysty, np: Brush A: robi to, to i to + przykłady Brush B: robi to, to i to + przykłady Brush C: robi to, to i to + przykłady Nieraz różnice pomiędzy brushami są nieznaczne, lub dostrzegalne dopiero przy bardzo specyficznych zastosowaniach. Edytowane 26 Listopad 201410 l przez Shogun 3D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto