pajrot Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 (edytowane) Czesc, Tekstura w ps'ie jest inaczej ułożona niz w maxie. Nie wiem jak to prawidlowo flipnac. W uvw edytorze opcje flip/miror nic nie daja. Moge odbic caly model ale wtedy napisy nizej sie rozwalaja... Z gory dzieki za pomoc Pozdrawiam. Edytowane 26 Listopad 2014 przez pajrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pajrot Napisano 27 Listopad 2014 Autor Share Napisano 27 Listopad 2014 Odswiezam....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekszy0 Napisano 27 Listopad 2014 Share Napisano 27 Listopad 2014 A w material edytorze jak w mapie bitmapy obrócisz ją tam wokół (którejś osi o 180* - nigdy nie pamiętam która to powinna być :P sprawdź) to nie będzie OK ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pajrot Napisano 27 Listopad 2014 Autor Share Napisano 27 Listopad 2014 Nie, nie bedzie :( - - - Połączono posty - - - Problem rozwiazany, w photoshopie odbilem. Moze jednak ktos by wytlumaczyl dlaczego tak sie dzieje, dlaczego max "odbija textury". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się