fantomaz Napisano 28 Listopad 2014 Share Napisano 28 Listopad 2014 Cześć Mam mały problem, na scenie mam low poly butelki, chciałbym w niej zrobić grawer za pomocą bitmapy i modyfikatora displacement Teoretycznie turbosmooth/meshsmooth załatwia sprawę zagęszczając siatkę modelu dzięki czemu displacement wygląda prawie dobrze ale problem w tym, że diametralnie spada wydajność, zżera mnóstwo ramu i potrafi załapać zwisa. Czy są jakieś lepsze sposoby na zagęszczenie danego polygona pod displacement? probówałem connecta na krawędziach w konkretnym polygonie ale jest to zakrąglona powierzchnia i po connect'owaniu traci swoje zakrzywienia i staje się kanciate. z góry dzięki za wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantomaz Napisano 28 Listopad 2014 Autor Share Napisano 28 Listopad 2014 ok znalazłem ten przycisk! xD msmooth na polygonach, zadziałało o wiele sprawniej niz 15 iteracji turbosmootha xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi