Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

 

Mam mały problem, na scenie mam low poly butelki, chciałbym w niej zrobić grawer za pomocą bitmapy i modyfikatora displacement

Teoretycznie turbosmooth/meshsmooth załatwia sprawę zagęszczając siatkę modelu dzięki czemu displacement wygląda prawie dobrze

ale problem w tym, że diametralnie spada wydajność, zżera mnóstwo ramu i potrafi załapać zwisa.

 

Czy są jakieś lepsze sposoby na zagęszczenie danego polygona pod displacement?

probówałem connecta na krawędziach w konkretnym polygonie ale jest to zakrąglona powierzchnia i po connect'owaniu traci swoje zakrzywienia i staje się kanciate.

 

z góry dzięki za wskazówki

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności