fantomaz Napisano 28 Listopad 2014 Napisano 28 Listopad 2014 Cześć Mam mały problem, na scenie mam low poly butelki, chciałbym w niej zrobić grawer za pomocą bitmapy i modyfikatora displacement Teoretycznie turbosmooth/meshsmooth załatwia sprawę zagęszczając siatkę modelu dzięki czemu displacement wygląda prawie dobrze ale problem w tym, że diametralnie spada wydajność, zżera mnóstwo ramu i potrafi załapać zwisa. Czy są jakieś lepsze sposoby na zagęszczenie danego polygona pod displacement? probówałem connecta na krawędziach w konkretnym polygonie ale jest to zakrąglona powierzchnia i po connect'owaniu traci swoje zakrzywienia i staje się kanciate. z góry dzięki za wskazówki
fantomaz Napisano 28 Listopad 2014 Autor Napisano 28 Listopad 2014 ok znalazłem ten przycisk! xD msmooth na polygonach, zadziałało o wiele sprawniej niz 15 iteracji turbosmootha xD
Rekomendowane odpowiedzi