Napisano 4 Grudzień 201410 l Witam. Mam takie pytanie odnośnie wyrenderowania smoka w 3D Max 2015. Po wyrenderowania smoka w viewporcie front tracę błonę na skrzydłach , natomiast w viewporcie top mam całość obiektu bez straceń . Jak zrobić by na każdym widoku była całość? Próbowałem opcje różnego rodzaje renderingu, dodawałem kamery, zmieniałem tło i nic nie pomogło. Smok jest ściągnięty z internetu : http://tf3dm.com/3d-model/big-dragon-40-animations-20634.html. Dodam jeszcze że po wczytaniu smoka wyświetla mi komunikat . Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam
Napisano 4 Grudzień 201410 l Dziękuje podziałało. Pytanie mam jeszcze odnośnie tlą. Jak dodać obrazek jako obiekt? I nie wiem czemu ale podczas gdy dorzuce obrazek do renderingu tło jest dzieolne na pól na jedna część to w pół ucięty obrazek a druga to jakiś przypadkowy kolor
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto