Gość Sobiepan Napisano 4 Grudzień 2014 Napisano 4 Grudzień 2014 Witam. Mam takie pytanie odnośnie wyrenderowania smoka w 3D Max 2015. Po wyrenderowania smoka w viewporcie front tracę błonę na skrzydłach , natomiast w viewporcie top mam całość obiektu bez straceń . Jak zrobić by na każdym widoku była całość? Próbowałem opcje różnego rodzaje renderingu, dodawałem kamery, zmieniałem tło i nic nie pomogło. Smok jest ściągnięty z internetu : http://tf3dm.com/3d-model/big-dragon-40-animations-20634.html. Dodam jeszcze że po wczytaniu smoka wyświetla mi komunikat . Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam
Gość Sobiepan Napisano 4 Grudzień 2014 Napisano 4 Grudzień 2014 Dziękuje podziałało. Pytanie mam jeszcze odnośnie tlą. Jak dodać obrazek jako obiekt? I nie wiem czemu ale podczas gdy dorzuce obrazek do renderingu tło jest dzieolne na pól na jedna część to w pół ucięty obrazek a druga to jakiś przypadkowy kolor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się