Skocz do zawartości

Znikające tekstury modelu zaimportowanego z AutoCada

Gość Daiszo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie,

Jestem nowym członkiem portalu i jest to Mój pierwszy post na tym forum, tak więc postaram się zbytnio nie rozpisywać oraz Was nie zanudzać.

Tak więc na co dzień pracuję jako grafik, głównie praca polega na tym, że za pomocą 3ds maxa z technicznych modeli wykonanych w AutoCadzie staram się wykonać możliwe do oglądania produkty do katalogów oraz ofert biznesowych.

Dzisiejszego dnia w pracy spotkałem się z takim małym problem i może ktoś z Was również go kiedyś napotkał i będzie w stanie udzielić Mi odpowiedzi.

Dzisiaj rano dostałem jak zwykle przygotowane technicznie model, wykonany w AutoCadzie, do obróbki w 3ds maxie. Po zaimportowaniu modelu oraz użycia oświetlenia free light, tekstury które zostały użyte na ten model stały się czarne. Sprawdziłem czy problem dotyczy każdego rodzaju oświetlenie i niestety problem jest tylko z typem oświetlenia free light. Bardzo się zdziwiłem, ponieważ wcześniej nie miałem takiego problemu. Nie robiłem żadnych zmian w ustawieniach, żadnych aktualizacji, mało tego sprawdziłem jeszcze czy na 3ds max design będę miał taki sam problem i okazało się że również tekstury po użyciu free light, zmieniają się na kolor czarny

Pytanie mam teraz do Was, czy może to być kwestia zapisania pliku cadowskiego? Czy osoba, która jest odpowiedzialna za wykonywanie technicznego modelu w Cadzie mogła coś źle wykonać?

Jeśli ktoś się spotkał z takim problemem lub zna miejsce na forum gdzie jest już podobny post, prosiłbym o wskazanie lub udzielnie odpowiedzi.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi :)

Edytowane przez Daiszo

• Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic