Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej!

 

Ostatnio miałem przyjemność tworzyć wizualizację wnętrza na zajęcia. W sumie to muszę jutro do 14:00 oddać rendery. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze o tej godzinie na forum siedzi :D

Wymogiem jest, by jeden z renderów przedstawiał zbliżenie na jakiś detal. W moim przypadku są to szklane i porcelanowe elementy. Szklany przedmiot ma w sobie lekko zielonkawą wodę, która powinna dać właśnie fajne skupienie światła.

 

O ile z samych materiałów jestem zadowolony, to choćbym nie wiem jak kombinował - nie udaje mi się wydobyć kautystyki.

 

Uprzedzając pytania:

Tak, modele mają zaznaczone "Generate cautistics", podobnie jak i światła.

W scenie posiadam jedno światło Daylight (jednak nie generuje ono fotonów), Free light (ustawione przy szklanym przedmiocie), oraz 2 SkyPortale. W zakładce Global Illumination wszystko co potrzebne zaznaczone. I nawet przy ustawianiu liczb dotyczących kautystyki do niebotycznych wartości, nadal zero śladu ładnych odbić.

 

Czy ktoś ma jakiś sprawdzony sposób na ujarzmienie tej nieszczęsnej kautystyki? ;)

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności