Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

Mam problem z przygotowaniem animki. Rzecz wydaje się prosta. Chciałbym, żeby cząsteczki po tym jak dolecą do mesha "przykleiły" się do niego ale dalej miały prędkość i zasówały po powierzchni mesha.

 

Zrobiłem to tak, że jest najpierw find target na mesha a od niego leci lock/bond. Jeśli zmienię wartość Force w lock/bond na mniejszą niż 100% to rzeczywiście, poruszają się ale w miejscu i do tego odchodzą od powierzchni mesha. Chciałbym, żeby cały czas latały po powierzchni mesha.

 

Czy któs może ma pomysł co z tym zrobić ?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

ok już poradzone. problemem było to, że najpierw partykle miały find target na mesha po którym miały zapierniczać.

jak z tego zrezygnowałem i ustawiłem partykle żeby emitowały się od razu na meshu było już ok..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności