Napisano 13 Grudzień 201410 l Hej, Mam problem z przygotowaniem animki. Rzecz wydaje się prosta. Chciałbym, żeby cząsteczki po tym jak dolecą do mesha "przykleiły" się do niego ale dalej miały prędkość i zasówały po powierzchni mesha. Zrobiłem to tak, że jest najpierw find target na mesha a od niego leci lock/bond. Jeśli zmienię wartość Force w lock/bond na mniejszą niż 100% to rzeczywiście, poruszają się ale w miejscu i do tego odchodzą od powierzchni mesha. Chciałbym, żeby cały czas latały po powierzchni mesha. Czy któs może ma pomysł co z tym zrobić ? Pozdrawiam
Napisano 15 Grudzień 201410 l Autor ok już poradzone. problemem było to, że najpierw partykle miały find target na mesha po którym miały zapierniczać. jak z tego zrezygnowałem i ustawiłem partykle żeby emitowały się od razu na meshu było już ok..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto