Jump to content

Fixed

Members
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Fixed last won the day on February 4 2014

Fixed had the most liked content!

Community Reputation

54 Excellent

About Fixed

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Białystok
  1. ok już poradzone. problemem było to, że najpierw partykle miały find target na mesha po którym miały zapierniczać. jak z tego zrezygnowałem i ustawiłem partykle żeby emitowały się od razu na meshu było już ok..
  2. Hej, Mam problem z przygotowaniem animki. Rzecz wydaje się prosta. Chciałbym, żeby cząsteczki po tym jak dolecą do mesha "przykleiły" się do niego ale dalej miały prędkość i zasówały po powierzchni mesha. Zrobiłem to tak, że jest najpierw find target na mesha a od niego leci lock/bond. Jeśli zmienię wartość Force w lock/bond na mniejszą niż 100% to rzeczywiście, poruszają się ale w miejscu i do tego odchodzą od powierzchni mesha. Chciałbym, żeby cały czas latały po powierzchni mesha. Czy któs może ma pomysł co z tym zrobić ? Pozdrawiam
  3. rewelacja, nie wiem co jeszcze powiedzieć, świetny efekt, zazdraszczam i podziwiam :)
  4. Dzięki ! Wrzucam już chyba finalną wersję :) seblen11 - dzięki za sugestię, dodałem lekką smugę. nie chciałem zbyt wiele nią zasłaniać ale jest i chyba pasuje :) StarkRavingSane - wielkie dzięki za wytknięcie największych mankamentów. Popracowałem nad światłem i jest zdecydowanie lepiej. Wcześniej zupełnie tego nie widziałem... Zmniejszyłem też DoF ale nie mogłem go usunąć, wbrew prawom logiki po prostu chciałem go tam mieć choć trochę... pozdro!
  5. poprawiłem trochę kolory kontrast itp...
  6. Hej, Wrzucam kolejną scenę, chodziło mi o klimat kolonii/fabryki gdześ w kosmosie. Soft to 3ds max + vray i photoshop. Podmalówek prawie w ogóle nie ma, tylko sklejonych parę passów+chmurki,dymki,tło itp. Chętnie jeszcze nad tym posiedzę, doszlifuję itd. Pomożecie ? Wszelka krytyka mile widziana, będę wdzięczy za uwagi itp:) pozdro
  7. świetna praca, bardzo podobają mi się te rogi, wyszły super ale to oczy najbardziej mnie urzekły, łącznie z całą mimiką i pozą tworzą charakter tej postaci, bije od niej coś nieprzewidywalnego i złowrogiego.
  8. Drabik09 - Fajnie poznać kogoś z tym samym nazwiskiem i do tego hobby :) co do niebieskiego światła nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, tak mi jakoś pasowało. Dzięki za opinię! Najmilsze są dla mnie komentarze o plastyczności, już na pierwszym etapie modelowania w zbrushu skał i stwora tak starałem się wykonać modele, żeby stworzyć wrażenie oblania ich światłem i efektu śladów twardego brusha: https://m1.behance.net/rendition/wip_revisions/928177/hd/027769c6c068730c9c25fc6806c04b9c.jpg pozdro!
  9. Pawlito - dzięki :) gnacik - masz linki na końcu mojego posta do modeli i czystego renderu, pozdro!
  10. Hej, wrzucam nową pracę. Dłubałem to jakiś czas po nocach i w końcu pora pokazać. Będę bardzo wdzięczny za wszelką krytykę, chętnie jeszcze coś poprawię. Soft to 3dsmax, zbrush (model golema, skał, uv, textury), mudbox (textury postaci na 1 planie) i photoshop ( textury + postpro ) Dla ciekawskich: Render bez postpro Czyste modele Dzięki za uwagi, pozdro!
  11. dziwne, że nikt nic nie pisze, mi się praca bardzo podoba. Zwłaszcza kolory, oświetlenie i wyraz twarzy trola, jest przekonywujący :) pozdrawiam!
  12. piękności :) świetne wykonanie, kadry i kolory, bardzo mi się podoba
  13. zapoiada się soczyście:) bardzo podoba mi się design statku i textury
  14. świetna praca tylko podmaluj ten lewitujący łokieć u typa w dresie :) pozdro! EDIT - w sumie i nie musisz go ruszać, wlasnie sprawdzilem i da się tak leżeć ;) my bad.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy