Jump to content

rino

Members
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

99 Excellent

About rino

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Białystok
  1. Super sprawa, chętnie bym się przeszedł na coś takiego jeśli bym się załapał. A nie myślałeś o podnajęciu sali na weekend od jakiegoś centrum szkoleniowego?
  2. Dzięki panowie :) @ Sebazx6r - tak, kompo w fotoszapie.
  3. Cześć, Jakiś czas temu popełniłem rendery dla nowozelandzkiego teamu wyścigowego Super Black Racing (model dostarczony przez nich). Uwagi i konstruktywna krytyka mile widziana :) Soft: 3ds max, Vray, Potoshop
  4. Hej, ogólnie mi się podoba, fajna stylizacja i ogólny wygląd. Może podbicie krawędzi jakimś rim lightem by nieco fajniej wydobyło kontur. Największe zastrzeżenie mam do dynamiki całości, brak takiego "pierd***nięcia" (hehe, pierdnięcia, śmiesznie wyszło :) Głowa pomimo tego że zdrowo dostała pozostaje w jednej osi z tułowiem, jakieś takie odchylenie, bezwładność tej głowy sporo by dało, coś jak tutaj: http://static-p1.photoxpress.com/jpg/00/13/12/26/400_F_13122628_9axHNCKKAKZehth3QiTE4IYI00gov9du_PXP.jpg http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/07/29/article-2709864-200836FD00000578-460_634x427.jpg bo na chwilę obecną masz tylko lekki obrót głowy i przekrzywioną szczękę.
  5. @Sebazx6r - nieco zmieniony żółty:
  6. Racja, modele mogłyby być lepsze (zwłaszcza jeśli porównać je z tymi które Ty masz w portfolio :) ale już nie chciałem wchodzić w dopicowanie geometrii tylko bardziej skupić się na dynamice i ogólnej kompozycji sceny. Jakoś bardziej preferuję zabrać się za nowy projekt niż bawić się w animację tego :) Poza tym niespecjalnie fumefxa ogarniam czy innego czarodziejstwa żeby stworzyć satysfakcjonujący kurz.
  7. Nie ma za co, zdrowo znoś nie pasuje to aby się dobrze wyświetlała ;)
  8. Poszła już finalna wersja na fronta, ale w sumie nic nie stoi na przeszkodzie żeby przetestować to o czym mówisz. Zrobię test i wrzucę efekt.
  9. Super że się podoba no i wielkie dzięki za fronta i miłe słowa :) Jeszcze raz dzięki wszystkim którzy pomogli mi w WIPie. Bardzo lubię jak ktoś wrzuca dodatkowe materiały, pokazuje jak się rozwijał projekt, więc osobiście też chciałem pokazać że początki zapowiadały coś nieco innego, a gif się świetnie do tego nadaje :) (W.I.P. to swoją drogą, wiadomo) Taki miałem zamiar zaczynając wątek, nawet jak niektóre uwagi na początku wydawały się nieco nie na miejscu, starałem się najpierw zrobić test, przespać się z tym i później zerknąć na to trzeźwym okiem. Dostałem tutaj naprawdę sporo trafnych sugestii. Poza tym chyba każdy wie jak to jest jak się siedzi jakiś czas nad projektem i momentami traci się taką "trzeźwą" opinię czy to jeszcze jest fajne czy już nie :) Wtedy komentarz osoby postronnej jest naprawdę cenny.
  10. W stu procentach się z Tobą zgadzam, tak czy siak dobrze jest posłuchać co inni mają do powiedzenia, zawsze pozwala to spojrzeć na pracę z innej perspektywy. Fakt, jak się oswoiłem z obrazkiem to malowanie na pierwszym jest dużo lepsze. Co do tła, jedno i drugie ma swój urok, bez miasta daje takie wrażenie że akcja dzieje się gdzieś na odludziu, tylko dwóch kolesi i ich bryki. Więc już nie będę się zagłębiał i zostawiam te tło jakie jest. Z miastem już się wypowiedziałem, z emblematem natomiast mam ten problem że czaszka jest jakby z doczepienia, gdyby było więcej tego rodzaju smaczków, jakiś znak ostrzegający że to niebezpieczna droga, może dodatkowe naklejki na samochodzie, tego rodzaju elementy, to wtedy czaszka by się wpasowała, w tej sytuacji jest jakby z innej bajki, więc zostawiam wersję z pierwszym vinylem. Pracę wrzuciłem do galerii Finished Works 3D pod tym linkiem: http://max3d.pl/forum/threads/97395-Scena-3D-The-Race Wielkie dzięki wszystkim którzy chcieli się udzielić i pomogli mi w tworzeniu tej pracy, dostałem tutaj naprawdę sporo cennych uwag. Jak tak sobie popatrzę to bez feedbacku wyglądałoby to zupełnie inaczej :) Ach te za duże bryki jadące po idealnie prostej drodze :) Tutaj finalna praca:
  11. Wrzucam swoje najnowsze wypociny. Jeśli ktoś jest zainteresowany to wątek był prowadzony w Work In Progress pod linkiem: http://max3d.pl/forum/threads/96658-The-Race Zapraszam wszystkich do komentowania, zarówno tych którzy pomagali mi w tworzeniu pracy jak i tych którzy widzą to po raz pierwszy :)
  12. Dzięki za uwagę, wrzuciłem zupełnie inne tło, w sumie teraz jest duuużo lepiej, przynajmniej tło tak bardzo nie odwraca uwagi od tego co się dzieje. Testowałem różnego rodzaju emblematy i ich główną wadą było to, że jak patrzyło się na obrazek to najbardziej przyciągały uwagę (widać maska faktycznie za dużo miejsca zajmuje :) Więc wybrałem takie które najbardziej się wpasowywały i nie odstawały tak mocno - przynajmniej maska nie zieje pustką :) Tak długo jak czepianie jest uzasadnione to jest mile widziane :) W sumie to trochę taki zamiar miałem żeby nieco tacy szybcy i wściekli wyszli, taki lekko przerysowany obrazek z dymem, kurzem i iskrami. Więc iskry zostają bo w jakiś dziwny pokręcony sposób mi się podobają, błoto jednak żeby nie przynosiło skojarzeń z błotnistą drogą nieco zdesaturowałem i zrobiłem mniej widoczne. Co do pozycji mustanga - ogólnie można mówić że się odbijają od siebie, że już wychodzą z tego driftu itp. ale w sumie sprowadzam to do tego że taka pozycja mi najbardziej pasuje, robiłem trochę testów ustawień samochodów względem siebie i te mi jakoś najbardziej odpowiada. A refleksy na autach faktycznie zbyt niebieskie - nieco zdjąłem. Hehe, akurat dym to jeden z elementów które mi się najbardziej podobają :) Wiem że asfalotwa droga, ale jakoś dodaje uroku. Dodatkowo jeszcze w jednej z wersji lekko zmieniłem grading, sam nie wiem która wersja kolorsytyczna lepsza.
  13. Już prawie koniec. Mam zamiar jeszcze nad tłem popracować, bo z tym ciągle jest coś nie tak.
  14. Na jakim silniku renderującym to robisz? Tak gdybając na szybko - to co odbija Ci się w lustrze to mniej więcej to co jest za kamerą - może masz tam jakieś światło które nie ma włączonego "invisible", może też być że we właściwościach materiału masz ustawioną za małą ilość promieni w reflect, zwłaszcza jeśli Ci dodatkowo przechodzą promienie przez szybę okienną (w vrayu to opcja "max depth" w slocie reflect materiału), a może słońce współgra z hdrką i rozświetla ją od tamtej strony. Możesz spróbować ukryć póki co szybę okienną i zobaczyć czy dalej będzie dziwnie odbijać, bo może to być też coś z refraction szyby w oknie.
  15. Hehe, no bez kierowców to by była kicha do kwadratu :) ocierki pododaje, trochę kurzu również, oczywiście żeby zbytnio nie przebajerować. Fajnie że zaczyna się podobać :) Tak jak mówisz, teren przy drodze to vray displacement mod - bez żadnych bajerów, zwykła tekstura skały w diffuse i jej wersja czarno biała do dispacementa. Nałożone na nieco powykrzywianą noisem, nieco ręcznie płaszczyznę.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy