Fixed Napisano 13 Grudzień 2014 Napisano 13 Grudzień 2014 Hej, Mam problem z przygotowaniem animki. Rzecz wydaje się prosta. Chciałbym, żeby cząsteczki po tym jak dolecą do mesha "przykleiły" się do niego ale dalej miały prędkość i zasówały po powierzchni mesha. Zrobiłem to tak, że jest najpierw find target na mesha a od niego leci lock/bond. Jeśli zmienię wartość Force w lock/bond na mniejszą niż 100% to rzeczywiście, poruszają się ale w miejscu i do tego odchodzą od powierzchni mesha. Chciałbym, żeby cały czas latały po powierzchni mesha. Czy któs może ma pomysł co z tym zrobić ? Pozdrawiam
Fixed Napisano 15 Grudzień 2014 Autor Napisano 15 Grudzień 2014 ok już poradzone. problemem było to, że najpierw partykle miały find target na mesha po którym miały zapierniczać. jak z tego zrezygnowałem i ustawiłem partykle żeby emitowały się od razu na meshu było już ok..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się