robertwitczak Napisano 28 Grudzień 2014 Napisano 28 Grudzień 2014 (edytowane) Mam do zaprezentowania wstępne wizualizacje do projektu domu jednorodzinnego. Ostatnio nie mam czasu na jakąkolwiek naukę w tej dziedzinie, więc może teraz uda się podszkolić. Z góry dziękuję za sugestię. Soft to 3ds max, vray. Świecone VrayDome, VraySun, VrayLightSphere Edytowane 4 Styczeń 2015 przez robertwitczak
skalpel3d Napisano 28 Grudzień 2014 Napisano 28 Grudzień 2014 wrzuć ustawienia kamery i color mappingu, wszystkie obrazki wyprane z kolorystyki za słaby kontrast
skalpel3d Napisano 28 Grudzień 2014 Napisano 28 Grudzień 2014 przy takich ustawieniach kamery przeszedłbym na Reinharda i mocno zjechał z burn value
robertwitczak Napisano 3 Styczeń 2015 Autor Napisano 3 Styczeń 2015 W wolnej chwili pobawiłem się color mappingiem i nałożyłem materiały. Chciałem uzyskać efekt białego, czystego, chłodnego wnętrza ocieplonego drewnem. Wiem, ze jeszcze trzeba to poprawic. Macie jakieś dobre tutoriale, z których poprawie to co nie wyszło?
robertwitczak Napisano 4 Styczeń 2015 Autor Napisano 4 Styczeń 2015 (edytowane) Nie wiem z jakiego powodu pojawia mi się ziarno na podłodzę, a ten sam materiał na schodach jest już okej. Nie pasuje mi coś z widokiem za oknem :( Dywan muszę poprawić. Edytowane 4 Styczeń 2015 przez robertwitczak
Temporal Napisano 4 Styczeń 2015 Napisano 4 Styczeń 2015 No, no, kolorystycznie jest juz ok. Dzialaj dalej.
skalpel3d Napisano 4 Styczeń 2015 Napisano 4 Styczeń 2015 Dopracuj światła na pewno na schodach masz za mocne naświetlenie, do finalnego renderu podbij subdividy w światłach i w niektórych materiałach, ten obrazek za oknem nie komponuje się z całością, co to jest hdri czy plane z vraylightmtl? Troszkę brakuje bardziej wyraźnych miejsc zacienionych a równocześnie te lampy powinny właśnie powodować takie efekty, masz zbyt równomierne oświetlenie , na tym etapie wyłączyłbym także AO i raczej dodał je ogólnie w postprodukcji
robertwitczak Napisano 6 Styczeń 2015 Autor Napisano 6 Styczeń 2015 Dzisiaj na szybkości wykonałem taką oto wizualizację. Też wnętrze domu, tylko innego - artysty.
skalpel3d Napisano 6 Styczeń 2015 Napisano 6 Styczeń 2015 na początek powalcz z color mappingiem sporo przepaleń, nie stosuj 100% bieli tylko bardzo jasny szary coś z przedziału 210-230 na skali szarości. Cień masz zmiękczony a wiec światło wpadające nie powinno być tak mocne, poobserwuj światło słoneczne w świecie realnym
robertwitczak Napisano 6 Styczeń 2015 Autor Napisano 6 Styczeń 2015 Załatwie to jedynie color mappingiem? Czy mam zredukować jeszcze multiplier światła? Jeszcze mam pytanie jak naprawić to co się dzieje na suficie?
skalpel3d Napisano 6 Styczeń 2015 Napisano 6 Styczeń 2015 możliwe ze masz niskie parametry ustawione w IRR Map w Subdivs i Interp sample niue wiem jak masz teraz ustawione:) Co do światła to musisz sam zobaczyć czy tylko color mapping ci pomorze czy także trzeba będzie troszkę przyciąć moc światła
robertwitczak Napisano 8 Styczeń 2015 Autor Napisano 8 Styczeń 2015 Starałem się usunąć prześwietlenia, lecz nie wszędzie mi się to udało. Scena w innym wypadku była zbyt ciemna. Nie wiem jak to zbalansować. Zrobiłem również drugą scenę z wyższego piętra - sali wernisażowej.
robertwitczak Napisano 9 Styczeń 2015 Autor Napisano 9 Styczeń 2015 Wracając do wcześniejszego projektu wrzucam aktualny stan kuchni. Podobna zasada kształtowania wnętrza. Tym razem ciepłe poranne światło.
skalpel3d Napisano 11 Styczeń 2015 Napisano 11 Styczeń 2015 Biel wpada w fiolet, raczej kolorystyka wskazująca na bardzo wczesny poranek i wtedy przydałyby się jeszcze tony czerwieni, obrazek za oknem nie współgra że światłem wewnątrz masz tam inny kąt cieniowania
robertwitczak Napisano 11 Styczeń 2015 Autor Napisano 11 Styczeń 2015 Mam największy problem z tym kolorem. Wydaje mi się, że to wina ustawień kamery. Nie mogę wybrać takiego koloru, aby w rezultacje wyszedł pożądany.
skalpel3d Napisano 12 Styczeń 2015 Napisano 12 Styczeń 2015 Imo albo bym świecił scenę dobrze dobraną hdri z takim właśnie ciepłym światłem, albo bym pobawił się temperatura światła, nie mówiąc już o postprodukcji i balansem kolorów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się