Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Piszę tu ponieważ mam problem z widokiem obiektów w 3ds maxie 2015. Obiekty nie są widoczne na głównym podglądzie. Dopiero po ich zaznaczeniu na pobocznych podglądach widoczne są na głównym w postaci siatki. Przywróciłem ustawienia fabryczne i nic to nie dało. Chciałbym, aby obiekty były widoczne cały czas na głównym podglądzie oraz nie w postaci siatki, tylko w postaci podobnej jak przy renderowaniu.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Próbowałeś zmienić ustawienia okna? Zaznacz główne i wciśnij F3 (skrót od zmiany wireframe/shaded).

Napisano

Zerknij czy nie masz w Viewport Configuration zakładce Display Performance w części Adaptive Degradation ustawionej degradacji obiektów

Kolejna sprawa jaką masz kartę graficzną i na jakim rodzaju sterownika masz wyświetlany viewport w maxie niektóre karty graficzne wymagają przejscia z nitrousa na opengl, czasami trzeba uaktualnić sterowniki karty :) Co do klawiszologi F3 niekoniecznie

przerzuci ustawienia wyświetlania okna z Wireframe na Shaded, może równie dobrze przerzucić do każdego innego rodzaju wyświetlania jeśli okna na nim wcześniej pracowało przed przejściem na wireframe ;) LInk do skrótów klawiszowych w maxie http://www.budikom.pl/images/stories/porady/pliki/skroty_klawiaturowe_program_3ds_max.pdf

Napisano
  • Autor

Wcisnąłem F3 i bryły są widoczne :) Jednak w dalszym ciągu mają postać siatki. Może rzeczywiście jest to wina sterowników do karty graficznej. Mam GeForce GT 640M. Ostatnio aktualizowałem sterownik z wersji GeForce 335.23 Driver na GeForce Game Ready Driver 347.09. W zakładce Adaptive Degradation mam zaznaczone 3 pierwsze opcje i nic się nie zmienia, gdy je odznaczam lub gdy zaznaczam pozostałe.

Napisano

nie masz przypadkiem włączonej opcji edged faces znajdziesz to takze w Viewport Configuration w zakładce Visual Style.....

Napisano

ona powiną być wyłączoną bo inaczej wyświetla ci stale siatkę obiektów w scenie, spróbuj zmienić sterownik ekranu w samym maxie z nitrousa na openGl Customize->Preferences->Viewports-> Display Drivers może pomoże a dwa wrzuć zrzut ekranu

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.