setter14 Napisano 5 Styczeń 2015 Napisano 5 Styczeń 2015 Mam problem z renderem, próbowałem różnych konfiguracji (3ds max, vray). W environment mam w dwoch pierwszych ustawione po mapie hdri (takiej samej) i niestety takie szumy wychodza na renderze. Ten render to w paint`cie zrobiony zebyscie widzieli mniej wiecej jak scena wyglada. Na innych objektach materiał wyglada dobrze a tu nie, dodam ze to zwykly material z kolorem i subdivs zwiekszony do 30 :/ jak obie z tym poradzic?
jacekszy0 Napisano 5 Styczeń 2015 Napisano 5 Styczeń 2015 Mówisz o plamach na tym czarnym całym tle? To pewnie przez zbyt niskie ustawienia irr mapy w GI. Podbicie sampli światła (masz jakieś?) też nie zaszkodzi pewnie potem.
setter14 Napisano 5 Styczeń 2015 Autor Napisano 5 Styczeń 2015 sample swiatla to mam na 30 a irr map mam na high. Bez mapy hdri nie ma tych szumow ale efekt bez mapy mnie nie zadawala
Temporal Napisano 6 Styczeń 2015 Napisano 6 Styczeń 2015 jesli oswietlasz scene hdrka, to z reguly ta musisz lekko zblurowac, bo tak to zawsze beda wychodzic plamy. Hdri do reflectow powinna byc jak zyleta, ale do samego GI nie potrzebujesz az tylu informacji, a przy takich wielkich roznicach w pikselach zawsze beda wychodzic plamy. Wez zrob kopie hdrki, rozmyj ja troche jakims blurem i poswiec jeszcze raz, zobaczysz efekty beda super :)
setter14 Napisano 6 Styczeń 2015 Autor Napisano 6 Styczeń 2015 faktycznie zblurowanie mapy zrobiło robote - dzieki wielkie!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się