Skocz do zawartości

Mapa HDRI zostawia plamy na objekcie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem z renderem, próbowałem różnych konfiguracji (3ds max, vray). W environment mam w dwoch pierwszych ustawione po mapie hdri (takiej samej) i niestety takie szumy wychodza na renderze. Ten render to w paint`cie zrobiony zebyscie widzieli mniej wiecej jak scena wyglada. Na innych objektach materiał wyglada dobrze a tu nie, dodam ze to zwykly material z kolorem i subdivs zwiekszony do 30 :/ jak obie z tym poradzic?

 

 

 

 

 

ffgdd.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Mówisz o plamach na tym czarnym całym tle? To pewnie przez zbyt niskie ustawienia irr mapy w GI. Podbicie sampli światła (masz jakieś?) też nie zaszkodzi pewnie potem.

Napisano

jesli oswietlasz scene hdrka, to z reguly ta musisz lekko zblurowac, bo tak to zawsze beda wychodzic plamy. Hdri do reflectow powinna byc jak zyleta, ale do samego GI nie potrzebujesz az tylu informacji, a przy takich wielkich roznicach w pikselach zawsze beda wychodzic plamy. Wez zrob kopie hdrki, rozmyj ja troche jakims blurem i poswiec jeszcze raz, zobaczysz efekty beda super :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności