Napisano 25 Styczeń 201510 l Cześć,! Ma może ktoś tutorial albo przykładową scenkę, jak uzyskać taki oto makaron? :D Po prostu, zależy mi żeby uzyskać miskę ładnego makaronu spaghetti. Nie mam dużego doświadczenia w symulacjach, ew. jakieś proste clothy/rigid body, stąd moje pytanie. Z tego co próbowałem, najlepsze rezultatu uzyskałem clothem, ale daleko tu do jakości z filmiku, zresztą - fajnie by było mieć jakieś sprawdzone "parametry", abym nie musiał testować ich godzinami :)
Napisano 26 Styczeń 201510 l poszukaj może pod rigid body, game engine, rope. nigdy tego nie robiłem wieczorem może zgłębie temat ;) http://www.elysiun.com/forum/showthread.php?302604-Rope-physic https://www.youtube.com/watch?v=4ANT5vf5H-Y
Napisano 26 Styczeń 201510 l Autor poszukaj może pod rigid body, game engine, rope. nigdy tego nie robiłem wieczorem może zgłębie temat ;) http://www.elysiun.com/forum/showthread.php?302604-Rope-physic https://www.youtube.com/watch?v=4ANT5vf5H-Y Sprawdzałem to już, niestety rozwiązanie to jest mega czasochłonne i upierdliwe. Jedna linka niby działa spoko, ale czy aby na pewno będzie tak samo ok, przy powiedzmy 40 nitkach, z niezbyt dużym zagęszczeniem punktów kontrolnych? :C
Napisano 26 Styczeń 201510 l W tym przypadku można kombinować co najmniej na 2 sposoby, które przychodzą mi do głowy: 1. Krzywa typu Nurbs z dodanym parametrem Depth oraz dodanym Soft Body z uwzględnionym Soft Body Self Collision 2. Krawędź z optymalną liczbą werteksów z modyfikatorem Skin W załączeniu sklecona na szybko scenka zapewne wymaga dopracowania. spagetti.zip
Napisano 26 Styczeń 201510 l Autor Dokładnie coś takiego potrzebuje. :D Wielkie dzięki!!! Podpatrzę rozwiązanie i spróbuje sił z własna wersją! Baaardzo bardzo dziękuje :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto