Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,!

Ma może ktoś tutorial albo przykładową scenkę, jak uzyskać taki oto makaron? :D

 

 

Po prostu, zależy mi żeby uzyskać miskę ładnego makaronu spaghetti. Nie mam dużego doświadczenia w symulacjach, ew. jakieś proste clothy/rigid body, stąd moje pytanie.

 

Z tego co próbowałem, najlepsze rezultatu uzyskałem clothem, ale daleko tu do jakości z filmiku, zresztą - fajnie by było mieć jakieś sprawdzone "parametry", abym nie musiał testować ich godzinami :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
poszukaj może pod rigid body, game engine, rope. nigdy tego nie robiłem wieczorem może zgłębie temat ;)

http://www.elysiun.com/forum/showthread.php?302604-Rope-physic

https://www.youtube.com/watch?v=4ANT5vf5H-Y

 

Sprawdzałem to już, niestety rozwiązanie to jest mega czasochłonne i upierdliwe. Jedna linka niby działa spoko, ale czy aby na pewno będzie tak samo ok, przy powiedzmy 40 nitkach, z niezbyt dużym zagęszczeniem punktów kontrolnych? :C

Napisano

W tym przypadku można kombinować co najmniej na 2 sposoby, które przychodzą mi do głowy:

1. Krzywa typu Nurbs z dodanym parametrem Depth oraz dodanym Soft Body z uwzględnionym Soft Body Self Collision

2. Krawędź z optymalną liczbą werteksów z modyfikatorem Skin

 

W załączeniu sklecona na szybko scenka zapewne wymaga dopracowania.

spagetti.zip

Napisano
  • Autor

Dokładnie coś takiego potrzebuje. :D

Wielkie dzięki!!!

 

Podpatrzę rozwiązanie i spróbuje sił z własna wersją!

 

Baaardzo bardzo dziękuje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności