Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam takie pytanie.

Puszczam tutaj rendery dymu do render farmy.

Rozdzialka 1920x1080. Czas renderingu jednego frema na przyzwoitej maszynie

minimum 8 rdzeni i 24 giga, i to jest minimum, zajmuje około godziny czasu.

Fakt ze skala obektow jest dosc duza.

Sa to takie mgły schodzące z gor. Nie jest to w prawdziwej skali,

ale może tak 10 krotnie mniejszej. Czy skala może byc powodem dlugiego renderingu.

Pytam poniewaz przejrzałem pełno postów na temat optymalizacji

mantry pod kątem dymów i pyro i nie wydaje mi sie żebym cos miał wyjatkowo zle nastawione.

Pisze teraz z glowy mniej wiecej to:

pixel samples mam 5 -6 probuje na róznych plikach.

Volume quality 2,

schlastic samples 10.

Reflect\refract limit 1

volume limit w zaleznosci - 1 lub 2

Renderer Ray-Tracing

Reszta razej default.

Moze przy takiej skali i jakosci rendringu to normalny czas renderu.

A może ze względu na skalę można cos zmienić w sopie?

Dym jest scachowany i czytany z dysku.

 

I tu druga cześć pytania. Chciałem spróbować przerzucić dym do mayi za pomocą VDB

i otworzyć to w tym: http://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAYA/VRayVolumeGrid

ale nie mogę znaleść jak eksportnąć VDB z houdiniego. Czy to sie robi tylko poprzez file sopa?

 

Macie może jakieś złote myśli?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności