Tazio Napisano 2 Luty 2015 Napisano 2 Luty 2015 Witam mam takie pytanie. Puszczam tutaj rendery dymu do render farmy. Rozdzialka 1920x1080. Czas renderingu jednego frema na przyzwoitej maszynie minimum 8 rdzeni i 24 giga, i to jest minimum, zajmuje około godziny czasu. Fakt ze skala obektow jest dosc duza. Sa to takie mgły schodzące z gor. Nie jest to w prawdziwej skali, ale może tak 10 krotnie mniejszej. Czy skala może byc powodem dlugiego renderingu. Pytam poniewaz przejrzałem pełno postów na temat optymalizacji mantry pod kątem dymów i pyro i nie wydaje mi sie żebym cos miał wyjatkowo zle nastawione. Pisze teraz z glowy mniej wiecej to: pixel samples mam 5 -6 probuje na róznych plikach. Volume quality 2, schlastic samples 10. Reflect\refract limit 1 volume limit w zaleznosci - 1 lub 2 Renderer Ray-Tracing Reszta razej default. Moze przy takiej skali i jakosci rendringu to normalny czas renderu. A może ze względu na skalę można cos zmienić w sopie? Dym jest scachowany i czytany z dysku. I tu druga cześć pytania. Chciałem spróbować przerzucić dym do mayi za pomocą VDB i otworzyć to w tym: http://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAYA/VRayVolumeGrid ale nie mogę znaleść jak eksportnąć VDB z houdiniego. Czy to sie robi tylko poprzez file sopa? Macie może jakieś złote myśli?
Tazio Napisano 2 Luty 2015 Autor Napisano 2 Luty 2015 Na konwert vdb znalazlem odpowiedz: https://support.solidangle.com/display/AFHUG/Writing+Volumes+To+VDB Pytanie czy wersja H14 bedzie dzialac z Vrayem. Co do ustawen ciagle nei wiem. Fajni by bylo to jednak wyrenderować w mantrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się