Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam takie pytanie.

Puszczam tutaj rendery dymu do render farmy.

Rozdzialka 1920x1080. Czas renderingu jednego frema na przyzwoitej maszynie

minimum 8 rdzeni i 24 giga, i to jest minimum, zajmuje około godziny czasu.

Fakt ze skala obektow jest dosc duza.

Sa to takie mgły schodzące z gor. Nie jest to w prawdziwej skali,

ale może tak 10 krotnie mniejszej. Czy skala może byc powodem dlugiego renderingu.

Pytam poniewaz przejrzałem pełno postów na temat optymalizacji

mantry pod kątem dymów i pyro i nie wydaje mi sie żebym cos miał wyjatkowo zle nastawione.

Pisze teraz z glowy mniej wiecej to:

pixel samples mam 5 -6 probuje na róznych plikach.

Volume quality 2,

schlastic samples 10.

Reflect\refract limit 1

volume limit w zaleznosci - 1 lub 2

Renderer Ray-Tracing

Reszta razej default.

Moze przy takiej skali i jakosci rendringu to normalny czas renderu.

A może ze względu na skalę można cos zmienić w sopie?

Dym jest scachowany i czytany z dysku.

 

I tu druga cześć pytania. Chciałem spróbować przerzucić dym do mayi za pomocą VDB

i otworzyć to w tym: http://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAYA/VRayVolumeGrid

ale nie mogę znaleść jak eksportnąć VDB z houdiniego. Czy to sie robi tylko poprzez file sopa?

 

Macie może jakieś złote myśli?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności