Napisano 10 Luty 201510 l Witam. Starałem się znaleźć jakieś konkrety w googlach jednak znalazłem same odpowiedzi "it depends" i "ile sobie klient życzy". Mam do was pytanko. Jaka powinna być rozsądna ilość trisów, draw calli, tekstur (i jaka rozdziałka?) na poszczególne platformy mobile, PS3/X360, XONE, PS4 i PC ? Wiem, że na "średniej" jakości telefonie w "średniej" jakości grze może być około 40k trisów i mniej więcej 80 draw calli. Jak te sprawy mają się do reszty platform ? Ja rozumiem, że to "zależy" ale chciałbym poznać chociaż jakieś przybliżone liczby. Chcę sobie stworzyć lokację na UE4 tak jakbym tworzył "grę na next gena" i nie mam pojęcia na ile mogę sobie pozwolić. Z góry dzięki za pomoc i Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto