Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Starałem się znaleźć jakieś konkrety w googlach jednak znalazłem same odpowiedzi "it depends" i "ile sobie klient życzy".

 

Mam do was pytanko. Jaka powinna być rozsądna ilość trisów, draw calli, tekstur (i jaka rozdziałka?) na poszczególne platformy mobile, PS3/X360, XONE, PS4 i PC ?

 

Wiem, że na "średniej" jakości telefonie w "średniej" jakości grze może być około 40k trisów i mniej więcej 80 draw calli.

 

Jak te sprawy mają się do reszty platform ?

 

Ja rozumiem, że to "zależy" ale chciałbym poznać chociaż jakieś przybliżone liczby. Chcę sobie stworzyć lokację na UE4 tak jakbym tworzył "grę na next gena" i nie mam pojęcia na ile mogę sobie pozwolić.

 

Z góry dzięki za pomoc i Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności