jarross Napisano 12 Luty 2015 Share Napisano 12 Luty 2015 Witam Przeszukałem forum ale nie znalazłem nic ciekawego. Otóż przenosząc model ze sketchup do max konwertując plik do 3ds podczas renderingu w vray jest dużo błędów, czasem wywala program, pojawiają się jakieś artefakty. Okazuje się że w modelu są ponakładane na siebie płaszczyzny i to często generuje błędy. Czy jest to normalne przy przenoszeniu i konwersji modelu czy może osoba rysująca w sketchup robi to źle czy w może błąd tkwi w sposobie konwersji pliku do 3ds. Może ktoś z Was na co dzień robi modele w sketch a renderuje w max z vray. Bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 12 Luty 2015 Share Napisano 12 Luty 2015 Nie bawiłbym się w konwersje przecież nowsze maxy czytają bezpośrednio pliki skp , a jeśli już konwertujesz to do fbx, kolejna sprawa pamiętaj aby obiekty w sketchupie grupować bo inaczej będziesz miał wszystko zbite w jedna kupę. Natomiast po wyeksportowaniu do maxa aby modele nie były zbieranina swobodnych poligonów należy je przekonwertować do editabled poly i potraktować weld ze współczynnikiem 0,001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarross Napisano 12 Luty 2015 Autor Share Napisano 12 Luty 2015 Dzięki, pracuję nadal w max 2009 :). Będę próbował z fbx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się