Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Przeszukałem forum ale nie znalazłem nic ciekawego.

Otóż przenosząc model ze sketchup do max konwertując plik do 3ds podczas renderingu w vray jest dużo błędów, czasem wywala program, pojawiają się jakieś artefakty. Okazuje się że w modelu są ponakładane na siebie płaszczyzny i to często generuje błędy.

Czy jest to normalne przy przenoszeniu i konwersji modelu czy może osoba rysująca w sketchup robi to źle czy w może błąd tkwi w sposobie konwersji pliku do 3ds.

Może ktoś z Was na co dzień robi modele w sketch a renderuje w max z vray. Bardzo proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie bawiłbym się w konwersje przecież nowsze maxy czytają bezpośrednio pliki skp , a jeśli już konwertujesz to do fbx, kolejna sprawa pamiętaj aby obiekty w sketchupie grupować bo inaczej będziesz miał wszystko zbite w jedna kupę. Natomiast po wyeksportowaniu do maxa aby modele nie były zbieranina swobodnych poligonów należy je przekonwertować do editabled poly i potraktować weld ze współczynnikiem 0,001

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności