Shrike Napisano 17 Luty 2015 Napisano 17 Luty 2015 Cześć, Zastanawiam się, jaki jest najszybszy i najlepszy worklfow do pieczenia tekstur. Chcę wypiec: Normale, Complete Map (AO) i wypalić jakieś elementy jak druty, śruby itd. jako normalną teksturę, diffuse (z kolorami itd.). Normale i AO piecze się ok, bo to dwie zupełnie różne mapy. Problem z Diffusem. AO da cienie itd. a od Diffuse'a potrzebuję, żeby geometria High Poly, którą potem wyrzucę, zapisała się na teksturze. Nie wiem jak połączyć te cienie i wypaloną geometrię w jedną teksturę...
lestat85 Napisano 20 Luty 2015 Napisano 20 Luty 2015 Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiłem, ale chyba chcesz wypalić osobno diffuse a osobno AO? Do wypalania AO nie stosuj w Render To Texture wypalania CompleteMap z ustawionym materiałem na biały tylko wypal tex LightingMap. A do samego diffuse'a bez AO używasz DiffuseMap nie CompleteMap. Do połącznia 2 AO w photoshopie stosujesz sposób krycia Multiply - dwie warstwy z różnymi AO na siebie i na wyższą multiply.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się