Skocz do zawartości

Pieczenie tekstur - workflow


Shrike

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Zastanawiam się, jaki jest najszybszy i najlepszy worklfow do pieczenia tekstur.

 

Chcę wypiec: Normale, Complete Map (AO) i wypalić jakieś elementy jak druty, śruby itd. jako normalną teksturę, diffuse (z kolorami itd.).

 

Normale i AO piecze się ok, bo to dwie zupełnie różne mapy. Problem z Diffusem. AO da cienie itd. a od Diffuse'a potrzebuję, żeby geometria High Poly, którą potem wyrzucę, zapisała się na teksturze.

 

Nie wiem jak połączyć te cienie i wypaloną geometrię w jedną teksturę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiłem, ale chyba chcesz wypalić osobno diffuse a osobno AO? Do wypalania AO nie stosuj w Render To Texture wypalania CompleteMap z ustawionym materiałem na biały tylko wypal tex LightingMap. A do samego diffuse'a bez AO używasz DiffuseMap nie CompleteMap. Do połącznia 2 AO w photoshopie stosujesz sposób krycia Multiply - dwie warstwy z różnymi AO na siebie i na wyższą multiply.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności