Napisano 17 Luty 201510 l Cześć, Zastanawiam się, jaki jest najszybszy i najlepszy worklfow do pieczenia tekstur. Chcę wypiec: Normale, Complete Map (AO) i wypalić jakieś elementy jak druty, śruby itd. jako normalną teksturę, diffuse (z kolorami itd.). Normale i AO piecze się ok, bo to dwie zupełnie różne mapy. Problem z Diffusem. AO da cienie itd. a od Diffuse'a potrzebuję, żeby geometria High Poly, którą potem wyrzucę, zapisała się na teksturze. Nie wiem jak połączyć te cienie i wypaloną geometrię w jedną teksturę...
Napisano 20 Luty 201510 l Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiłem, ale chyba chcesz wypalić osobno diffuse a osobno AO? Do wypalania AO nie stosuj w Render To Texture wypalania CompleteMap z ustawionym materiałem na biały tylko wypal tex LightingMap. A do samego diffuse'a bez AO używasz DiffuseMap nie CompleteMap. Do połącznia 2 AO w photoshopie stosujesz sposób krycia Multiply - dwie warstwy z różnymi AO na siebie i na wyższą multiply.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto