NuttyART Napisano 17 Luty 2015 Napisano 17 Luty 2015 (edytowane) Cześć. Właśnie przerabiam sobie tutki do Motion buildera od Digital Tutors. Jestem przy lekcji "animating with props" gdzie tutor pokazuje jak zparrentować topór do nadgarstka. Niestety przy kluczowaniu ręcznie animacji nadgarstka, musiałem przypadkowo za kluczować również lokacje/rotacje topora i przypisać ją do warstwy animacji nadgarstka(to moje przypuszczenia bo topór porusza się wtedy kiedy zmieniam wagi pomiędzy warstwami animacji). Tak więc zasadnicze pytanie to jak usunąć jakikolwiek związek obiektu z warstwą animacji. Chcę aby ten topór po prostu leżał w miejscu. Oczywiście próbowałem wyrzucić wszystkie za kluczowane klatki na tym obiekcie, ale on mimo wszystko zmienia swoje położenie wtedy kiedy zmieniają się warstwy animacji. Jeśli ktoś rzuciłby na to okiem, byłbym bardzo wdzięczny. https://www.dropbox.com/s/r3imgit9n522vf5/axe.fbx?dl=0 Edit: udało mi się wy klikać rozwiązanie. Musiałem kliknąć małą ikonkę "A" w graph editorze przy transformacji i rotacji, odpowiadającą za "clear animation and all constraints". Mimo wszystko dalej zastanawia mnie gdzie były zawarte informacje o wszystkich "properties'ach" i "constraint'ach" obiektu, skoro wszystkie keyframy były usunięte. Jeśli ktoś kto wie, proszę o podzielenie się wiedzą ;) Edytowane 17 Luty 2015 przez NuttyART
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się