Jump to content

Usunięcie animacji obiektu/wywalenie jej z warstwy animacji - Motionbuilder


NuttyART

Recommended Posts

Cześć.

Właśnie przerabiam sobie tutki do Motion buildera od Digital Tutors. Jestem przy lekcji "animating with props" gdzie tutor pokazuje jak zparrentować topór do nadgarstka. Niestety przy kluczowaniu ręcznie animacji nadgarstka, musiałem przypadkowo za kluczować również lokacje/rotacje topora i przypisać ją do warstwy animacji nadgarstka(to moje przypuszczenia bo topór porusza się wtedy kiedy zmieniam wagi pomiędzy warstwami animacji). Tak więc zasadnicze pytanie to jak usunąć jakikolwiek związek obiektu z warstwą animacji. Chcę aby ten topór po prostu leżał w miejscu. Oczywiście próbowałem wyrzucić wszystkie za kluczowane klatki na tym obiekcie, ale on mimo wszystko zmienia swoje położenie wtedy kiedy zmieniają się warstwy animacji. Jeśli ktoś rzuciłby na to okiem, byłbym bardzo wdzięczny.

https://www.dropbox.com/s/r3imgit9n522vf5/axe.fbx?dl=0

 

Edit: udało mi się wy klikać rozwiązanie. Musiałem kliknąć małą ikonkę "A" w graph editorze przy transformacji i rotacji, odpowiadającą za "clear animation and all constraints". Mimo wszystko dalej zastanawia mnie gdzie były zawarte informacje o wszystkich "properties'ach" i "constraint'ach" obiektu, skoro wszystkie keyframy były usunięte. Jeśli ktoś kto wie, proszę o podzielenie się wiedzą ;)

Edited by NuttyART
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy