luki99 Napisano 18 Marzec 2015 Napisano 18 Marzec 2015 Witam serdecznie, już po prostu mam dość, siedzę nad tym bite 2 dni i efektu oczekiwanego nie ma... :( Mianowicie co chcę osiągnąć: zrobić szklaną kulę pustą w środku, no dobra to już mam hehe w miarę fajnie to wygląda i teraz musze zrobić animację pękającej kuli gdy uderza o ścianę. Otwieram rayfire, dodaję kulę do dynamic a następnie chcę pofragmentować obiekt, no i tu się zaczyna problem, bo gdy fragmentuję kulę pełną w środku, no to okej rozumię że kawałki w środku też będą podzielone, ale dlaczego mimo, że mam kulkę w środku pustą i gdy ją fragmentuje to także same tworzą się kawałki w środku.. a ja chcę mieć niejako tylko podzieloną tą skorupę tej kul. Bardzo proszę o pomoc.
Juzwa Napisano 23 Marzec 2015 Napisano 23 Marzec 2015 Zeby prawidlowo pofragmentowac 'pusta' geometrie musisz uzyc modyfikatora RF_voronoi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się