Julo Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Hey szanowni ludzie. Uczac sie 3dsmaxa pierwszy raz zrobilem animacje i chyba konkretnie dalem dupy bo niezrobilem move to orgin i reset Xform przed stworzeniem szkieletu, nalozeniu skin modifier i samej animacji . Teraz kiedy robie move to orgin (skin modifier jest aktywny) to oczywiscie szkielet zostaje w miejscu a jak tylko probuje zaznaczyc szkielet to caly model wraca na swoje miejsce (animacja jest nalozona) i niby wszystko jest na 0,0,0 ale jak tylko zrobie export to szkielet jest oddalony i jest starszna miazga z animacji. Jak robie reset Xform to caly model sie w ogole obraca. Probowalem przeroznych rzeczy ale nic niedziala , i tak na koncu po exporcie do silnika jest jakis kloc. Baaardzo prosze o pomoc, prosze niemowcie ze bede musial robic skining od nowa. Z gory dziekuje , pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now