Jump to content

Prosba o pomoc: move to orgin i reset Xform po wykonaniu animacji


Julo

Recommended Posts

Hey szanowni ludzie.

Uczac sie 3dsmaxa pierwszy raz zrobilem animacje i chyba konkretnie dalem dupy bo niezrobilem move to orgin i reset Xform przed stworzeniem szkieletu, nalozeniu skin modifier i samej animacji .

Teraz kiedy robie move to orgin (skin modifier jest aktywny) to oczywiscie szkielet zostaje w miejscu a jak tylko probuje zaznaczyc szkielet to caly model wraca na swoje miejsce (animacja jest nalozona) i niby wszystko jest na 0,0,0 ale jak tylko zrobie export to szkielet jest oddalony i jest starszna miazga z animacji.

Jak robie reset Xform to caly model sie w ogole obraca.

Probowalem przeroznych rzeczy ale nic niedziala , i tak na koncu po exporcie do silnika jest jakis kloc.

Baaardzo prosze o pomoc, prosze niemowcie ze bede musial robic skining od nowa.

Z gory dziekuje , pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy