Goliath Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 Mam taki maly problem ... W maxsie 6 gdy nakladam texture na plane - na przyklad obrys samochodu to jakosc textury we viewport jest poprostu do .. bani!Trudno rospoznac co to powinno byc - juz nie mowiac o szczegolach - nawet gdy textura obrysu ma bardzo wysaka jakosc i rozdzielczosc.Nawet z wlaczona opcja 'texture correction'. Max smiga na GF 4 Ti 128ram wiec nie powinno byc problemu ze zwyklym obrazkiem co ma kilka czarnych kresek nawet jesli to nie najnowsza karta. Probowalem juz na open GL i D3D - directX 9 i 8.1 - zadnych zmian...Ktos ma moze pomysl co zrobic..?
MF Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232
Goliath Napisano 2 Październik 2004 Autor Napisano 2 Październik 2004 Faktycznie pomoglo. Choc textura nie jest jesze idealnie pokazana to jest juz o niebo lepiej! Wielkie dzieki.. (tak myslalem ze to wlasnie te opcje ale sam nie chcialem grzebac..hehe) PS sorki za tego posta ale nie moglem nic znalesc wiec zaczolem nowy watek...teraz bede juz wiedzial gdzie zajrzec najpierw..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się