Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki maly problem ... W maxsie 6 gdy nakladam texture na plane - na przyklad obrys samochodu to jakosc textury we viewport jest poprostu do .. bani!Trudno rospoznac co to powinno byc - juz nie mowiac o szczegolach - nawet gdy textura obrysu ma bardzo wysaka jakosc i rozdzielczosc.Nawet z wlaczona opcja 'texture correction'. Max smiga na GF 4 Ti 128ram wiec nie powinno byc problemu ze zwyklym obrazkiem co ma kilka czarnych kresek nawet jesli to nie najnowsza karta.

Probowalem juz na open GL i D3D - directX 9 i 8.1 - zadnych zmian...Ktos ma moze pomysl co zrobic..?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 988
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Faktycznie pomoglo. Choc textura nie jest jesze idealnie pokazana to jest juz o niebo lepiej! Wielkie dzieki.. (tak myslalem ze to wlasnie te opcje ale sam nie chcialem grzebac..hehe)

 

PS sorki za tego posta ale nie moglem nic znalesc wiec zaczolem nowy watek...teraz bede juz wiedzial gdzie zajrzec najpierw..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności