Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

 

Od dwóch dni grzebię w PF i już mniej wiecej wiem o co chodzi, no ale temat jest szeroki i zapewne nie mogę się czegoś doszukać.

 

Chodzi o taką sytuację w uproszczeniu:

 

mam pierwszego mp world event z mp collision i mp switch. Kulki padają na plane'a z modyfikatorem kolizji. w mp collision dany plain jest wymieniony jako kolizyjny, a mp collision po zderzeniu danej kluki z plaszczyzną przenosi cząstke do następnego eventu.

Następnym eventem jest mp world instance pierwszego (ponieważ chcę, by cząstki z pierwszego eventu nadal zdrzały się z cząstaki eventu drugiego), ale przez ten instance niestety aktualne są wciąż obiekty kolizyjne z mp collision, zatem cząstki nie przelatują przez plane.

 

Z drugiej strony jeśli przenoszę cząstki do następnego nowego eventu ( nie instance) to cząstki przelatują jak należy, jednak cząstki eventu pierwszego nie zdarzają się z tymi co już przeszły do eventu drugiego.

 

Jak to pogodzić ?

 

Ablo inaczej. Jak doprowadzić do tego by cząsteczki z dwóch eventów o różnych mp world się zderzały ze sobą ?

Edytowane przez satach
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności