Napisano 15 Kwiecień 20159 l Witam mam trudne pytanie jak zrobić normal mapę w 3dsmaxie 9, w standardowych materiałach nie mam do wyboru bump ani normal mapy, nie widzę nigdzie miejsca pod sprawną normal mape poza obcją bump która daje mały efekt i brzydki (płaski rezultat) pytam więc ja się jak zrobić prawdziwie wypukłe normal mapy w 3ds maxie 9? wypalać umiem, ale nie umiem nałożyć textury na obiekt tak aby zachowywała właściwości normal mapy. i to jest to pytanie : gdzie się nakłada normal mape na obiekt, w jakim miejscu. Bo bump to napewno nie jest.
Napisano 15 Kwiecień 20159 l https://www.youtube.com/watch?v=CX_yfoLHkKU Od 4:35 jakoś jest to co może Cię interesować- w kanale bump wybierasz mapę normal bump. Max 9? Toż to już dinozaur ;-). Z resztą inne filmiki z normal mapami i maxem 9 też tam można znaleźć: https://www.youtube.com/watch?v=ZFSXtjFI9ig
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto