CrossNebris Napisano 15 Kwiecień 2015 Napisano 15 Kwiecień 2015 Witam mam trudne pytanie jak zrobić normal mapę w 3dsmaxie 9, w standardowych materiałach nie mam do wyboru bump ani normal mapy, nie widzę nigdzie miejsca pod sprawną normal mape poza obcją bump która daje mały efekt i brzydki (płaski rezultat) pytam więc ja się jak zrobić prawdziwie wypukłe normal mapy w 3ds maxie 9? wypalać umiem, ale nie umiem nałożyć textury na obiekt tak aby zachowywała właściwości normal mapy. i to jest to pytanie : gdzie się nakłada normal mape na obiekt, w jakim miejscu. Bo bump to napewno nie jest.
zaki79 Napisano 15 Kwiecień 2015 Napisano 15 Kwiecień 2015 https://www.youtube.com/watch?v=CX_yfoLHkKU Od 4:35 jakoś jest to co może Cię interesować- w kanale bump wybierasz mapę normal bump. Max 9? Toż to już dinozaur ;-). Z resztą inne filmiki z normal mapami i maxem 9 też tam można znaleźć: https://www.youtube.com/watch?v=ZFSXtjFI9ig
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się