Napisano 29 Kwiecień 20159 l Zamiast zaśmiecać teczkę kolejnymi WIPami postanowiłem odpalić nowy temat. Od jakiegoś czasu modeluje postać w zbrushu, która w początkowej fazie była szybkim szkicem zrobionym sculptrisie, ale z czasem przerodziła się w większy projekt. Docelowo chcę przedstawić realistyczny koncept człowieka-gada w jakimś bagiennym środowisku. Wrzucam wstępny szikc w sculptrisie, podmalówki w PSie i to co udało się do tej pory wymodelować. Gad ma być obrośnięty jakim rodzajem grzyba. Ta postać to moje pierwsze poważniejsze podejście do zbrusha, więc jeżeli macie jakieś sugestie dot worflow czy możecie podsunąć jakieś tutki to bede uradowany. Edytowane 29 Kwiecień 20159 l przez bystry
Napisano 29 Kwiecień 20159 l No bardzo dobry opis odnośnie jego wyposażenia - "po co to komu?". Dokładnie :) Jakikolwiek ekwipunek zabija w nim bagiennego stwora. O stringach to się nawet nie wypowiem. Według mnie powinien być nagi i obrośnięty tym grzybem. Prawdziwy potwór. Gdyby mu jeszcze zwisał wielki jęzor to już w ogóle, nic tylko uciekać na sam widok. Dla testu mógłbyś sprawdzić mniej wyprostowaną posturę, bardziej przygarbiony (przyczajony?)
Napisano 25 Czerwiec 20159 l Autor hejka STRZYG:możliwe że wyraziłem się nieprecyzyjnie, chodziło mi o to żeby to nie był potwór ale inteligentna istota. Stingi, malowania na twarzy, rękach i elementy ekwipunku miały to podkreślić. Dodaje kolejne screeny, mam trochę problemów z draperią i detalami grzybów. Zauważyłem że przy dużej gęstości siatki mam problem z uzyskaniem gładkiej powierzchni, powstają takie brzydkie wgniecenia, które są widoczne z daleka. Polish i smooth niewiele pomaga
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto