Amok Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 szukam jekiegoś sposobu (modyfikacji) , na otexturowanie obiektu typu góra , tak żaby nie rozciągało mi textury wszędzie mapa ma być taka sama...?
VGT Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 Jeżeli jest możliwość skorzystania z mental'a - ma on shader służący do tych celów o nazwie 'landscape (lume)'. Opcji jest w nim na prawdę sporo, więc jest w czym dłubać, ale efekty mogą być ciekawe. Także w help'ie od mentala można troche poczytać na ten temat. Z alternatywnych opcji, bedzie jeszcze plug "Dreamscape'...
Marcin Napisano 4 Październik 2004 Napisano 4 Październik 2004 albo samemu nabazgrac w Deep paint 3d ;) maja fajne brushe niektore (dosc modyfikowalne)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się