Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

nie wiem za bardzo jak nazwać moją bolączkę więc wytłumaczę.

 

Załóżmy że mam na wymodelowanej twarzy modufikator Morpher, i chcę go podlinkować do prymitywnego UI(?). Stworzyłem połączenia pomiędzy obiektem, a Splinami które służą do kontroli powiek tak, że każda może poruszać się niezależnie. Jest jakiś sposób żeby teraz dodać jeden kontroler, który w razie potrzeby można aktywować i obsługiwać nim obie powieki?

 

Naiwnie próbowałem użyc zwykłego Link do przygotowanego suwaka, ale nic z tego. Jest na to jakiś sprytny sposób, czy nie jest to gra warta świeczki i podczas animacji będę musiał mrugać każdym okiem osobno? :)

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Rozwiązałem to w (prawdopodobnie) mało elegancki sposób, tj. zrobiłem dodatkowy morph target z obiema powiekami zamkniętymi i to jego podlinkuję do "głównego" kontrolera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności